کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ با تاکید بر اینکه روزهای اقتدار آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا بر فوتبال اروپا به پایان رسیده، باواریایی‌ها را مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال متوالی دانست.

به گزارش تسنیم، با وجود تغییرات انجام شده در کادر فنی بارسلونا و اضافه شدن ستاره‌ای همچون نیمار به ترکیب این تیم، اولیور کان معتقد است بایرن این فصل هم مانند فصل گذشته حرف اول را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد زد.

سنگربان پیشین تیم ملی آلمان و باواریایی‌ها در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TV Movie» اظهار داشت: به نظر من روزهای اوج بارسلونا به پایان رسیده و اینکه دیگر لازم نیست یک تیم آلمانی در رقابت‌های اروپایی هیچ ترسی از قدرت‌های دیگر لیگ‌های قاره سبز داشته باشد.

کان معتقد است با وجود تغییراتی که در شیوه بازی بایرن مونیخ پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید باواریایی‌ها به وجود آمده، این تیم همچنان مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا است.

وی افزود: فکر می‌کنم بایرن مونیخ بازیکنان باهوش و مستعد زیادی را خریداری  کرده است و از عهده چالش‌های پیش رویش برمی‌آید. موفقیت مداوم بایرن همیشه نیازمند تغییر و ایده‌های جدید است. البته بایرن مونیخ امسال رقیبی بسیار قدرتمند همچون بورسیا دورتموند دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)