مهاجم پاری سن ژرمن که هم تیمی لوئیس سوارس در تیم ملی اروگوئه است یادآوری کرده که سوارس منتظر پیشنهاد باشگاه مادریدی است.

ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه پاری سن ژرمن و هم تیمی لوئیس سوارس در تیم ملی اروگوئه در صحبت هایی از تمایل سوارس برای پیوستن به رئال مادرید صحبت کرده.

در گزارش منتشره در دیلی میل از قول کاوانی می خوانیم:« رئال مادرید تیم رویاهای لوئیس سوارس است و سوارس معتقد است که ارزشش را دارد که منتظر پیشنهاد رئال مادرید بماند. »

 

اودر مورد ماندن سوارس در لیورپول گفت:«از اینکه سوارس در لیورپول ماند ومجددا برای این تیم به میدان رفت و خیلی سریع پایش به گل باز شد، متعجب نشده ام .او کامل ترین مهاجم لیگ برتر و یکی از کامل ترین مهاجمان دنیاست. سوارس این فصل گلهای زیادی خواهد زد. من مطمئنم که هواداران لیورپول از ماندن لوئیس راضی هستند و پیوستن به آرسنال در رویاهای لوئیس نبود. شاید اگر او به رئال مادرید رفته بود، اوضاع کاملا متفاوت بود ولی رئال در بازار تابستانی اهداف دیگری را دنبال می کرد.»

بنا برگزارش این روزنامه بریتانیایی سران رئال حاضر نبودند تا در بازار تابستان گذشته مبلغ 65 میلیون یورویی که لیورپولی ها برای فروش سوارس طلب کرده بودند را بپردازند و بعد از خرید بیل تمایل چندانی به سرمایه گذاری هنگفت دیگری برای خرید یک ستاره دیگر نداشتند. البته به نظر می رسد که سران لیورپول برای فروش سوارس در بازار زمستانی نیز رقم مشابهی را طلب کنند. از سوی دیگر سوارس همچنان تمایل زیادی برای انتقال به رئال مادرید دارد و مدیربرنامه های او نیز از این انتقال استقبال خواهد کرد. طبق گزارش روزنامه دیلی میل سران آرسنال ممکن است در بازار زمستانی دوباره برای خریداری سوارس دست به کار شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)