پرسپولیس نیوز : دو باشگاه بزرگ پایتخت برای برطرف کردن ضعف گلزنی خود چشم به تصاحب مهاجمان ذوب آهن دوخته اند.

استقلال و پرسپولیس که رقابت جالبی در بازار تابستانی دارند تا تیم خوبی برای لیگ شانزدهم ببندند این روزها روی چند بازیکن به صورت مشترک دست گذاشته اند تا به این ترتیب دربی پنهانی در نقل و انتقالات رقم بزنند. نکته جالب اما اینجاست که هر دو تیم برای خط حمله خود دست روی مهاجمان فعلی باشگاه ذوب آهن گذاشته و به دنبال شکار آنها هستند.

مسعود حسن زاده و کاوه رضایی دو بازیکنی هستند که استقلالی ها و پرسپولیسی ها سخت در تلاش برای جلب نظر آنها هستند تا فصل آینده در خط حمله خود از این دو بازیکن سود ببرند. بد نیست بدانید هر دو بازیکن که یک فصل و نیم در ذوب آهن به عنوان رقیب هم شناخته می شدند برای انتخاب تیم آینده خود منتظر تصمیم دیگری هستند تا به این ترتیب تیم خود را انتخاب کنند به نحوی که اگر حسن زاده استقلالی شود کاوه رضایی سر از پرسپولیس در می آورد و بالعکس.

به همین خاطر می توان گفت مهاجمان ذوب آهن در حال حاضر گل سرسبد بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند با این تفاوت که گفته می شود کاوه رضایی احتمال حضورش در فوتبال قطر نیز وجود دارد که در این صورت دوئل سرخابی های پایتخت برای رسیدن به مسعود حسن زاده شکل و شمایل دیگری به خود خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)