پرسپولیس نیوز :  تمرین تیم فوتبال ستارگان فوتبال ایران برگزار شد.

 تمرین تیم فوتبال ستارگان ایران عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه کارگران تهران پیگیری شد و در تمرین امروز بازیکنانی چون خداداد عزیزی، کریم باقری، حمید استیلی، عادل فردوسی‌پور، شهاب زرینچه، احمدرضا عابدزاده، نامجومطلق، حامد کاویانپور، محمد نوازی، رسول خطیبی، علیرضا نیکبخت واحدی، مارکار آقاجانیان و … حضور داشتند.

در تمرین امروز برخلاف روزهای گذشته علی پروین با حضور در میانه میدان این تمرین را به طور کامل زیر نظر داشت و او پیش از این اعلام کرده که از میان این بازیکنان 20 نفر را برای دیدار مقابل ستارگان فوتبال جهان آماده خواهد کرد.

در تمرین امروز تعداد بازیکنان زیاد بود و چند تن از هنرمندان که به آنها بازی نرسید مجبور شدند در پشت دروازه که محوطه چمن بود به دو تیم تقسیم شده و بازی کنند.

حدود 100 نفر هوادار این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

 

 * تیم ستارگان ابتدا به مدت 30 دقیقه با تیمی از بازیکنانی که قراردادی با هیچ تیمی ندارند بازی کرد که یک بر صفر شکست خورد. تیم ستارگان در ادامه با تیم هنرمندان روبرو شد که طی آن این بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

* گل‌های تیم ستارگان را علیرضا واحدی نیکبخت، رسول خطیبی و خداداد عزیزی به ثمر رساندند.

* آمادگی کریم باقری از نکات جالب توجه این تمرین بود. باقری بارها با شوت‌های سنگین خود باعث تهییج هواداران شد.

*‌ علی کریمی محبوب‌ترین بازیکن تیم ستارگان بود و تماشاگران از هر فرصتی استفاده می‌کردند تا با او عکس یادگاری بگیرند.

* عادل فردوسی‌پور که در خط حمله تیم ستارگان قرار گرفته بود، سهمی در 4 گل زده تیمش نداشت. او چندین بار اقدام برای گلزنی کرد اما تیر دروازه و همچنین مدافعان حریف او را ناکام گذاشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)