خبرگزاری پرسپولیس : حامد کاویانپور در لیگ سوم یکی از زیباترین گل های دربی را با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه استقلال کرد.

هافبک سابق سرخپوشان که این روزها بعد از آویختن کفش هایش حسابی هم اضافه وزن پیدا کرده می گوید پرسپولیس قطعا برنده دربی 76 خواهد بود:

 

بوی دربی را حس می کنی؟

دربی که دیگر آن حساسیت و هیجان سابق را ندارد ولی وقتی بحث کری خوانی است باید حال استقلالی ها را بپرسیم!

 

می خواهی کری بخوانی؟ بازی با چه نتیجه ای تمام می شود؟

این چه سئوالی است که می پرسید؟! پرسپولیس همین الان هم بازی را برده! وقتی یک طرف زمین پرسپولیس باشد تیم مقابل محکوم به شکست است. مهم نیست چه تیمی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

 

حتی با وجود غیبت احتمالی علی کریمی در دربی؟

پرسپولیس بدون علی کریمی هم اسمش پرسپولیس است. گفتید کریمی یاد یک خاطره افتادم. در بازی سال 79 که هاشمی نسب گل زد و بازی به درگیری کشیده شد، من روز بعد از مسابقه مسافر انگلیس بودم تا با ایپسیویچ قرارداد امضا کنم و علی کریمی هم قرار بود از پرسپولیس جدا شود به همین دلیل عابدینی گفته بود در دربی به هیچ عنوان درگیر نشوید. از همان ابتدای بازی درگیری ها شروع شد و کریمی هم مدام مقابل استقلالی ها می ایستاد ، من رفتم کنارش و حرف های عابدینی را برایش یادآوری کردم تا درگیر نشود اما بعد از گل هاشمی نسب جو دوباره به هم ریخت و علی هم وارد قائله شد. من دو برابر انرژی که در بازی خرج کرده بودم را گذاشتم برای مهار کریمی و خدا را شکر 2 روز بعد از مسابقه من و کریمی به عنوان بازیکن اخلاق دربی انتخاب شدیم!

 

بازیکنان دیگر نگفتند چرا حمایتشان نکردی؟

حالا من یک چیزی گفتم شما چرا اینقدر جو می دهی؟! کلا اینطوری هم نبود و اغراق کردم اما خوب نیست یک مسابقه فوتبال انقدر ملتهب و هیجانی باشد!

 

یک گل قشنگ هم در دربی زدی!

من آن زمان هافبک وسط بازی می کردم و زیاد فضا برای گلزنی پیدا نمی کردم ولی اگر فرصتی ایجاد می شد از دست نمی دادم. در آن مسابقه بگوویچ سرمربی بود و کمی فضای بیشتر به من داد. در یک صحنه خرمگاه در دفع توپ اشتباه کرد و من هم توپ را چشباندم به تور دروازه استقلال، به همین سادگی!

 

در دربی ها با استقلالی ها درگیری هم داشتید؟

دربی همیشه پر از درگیری بود. به همدیگر فحش نمی دادیم اما همیشه در زمین با هم گردگیری می کردیم!

 

از علی پروین چه خاطره ای داری؟

علی پروین که فقط زورش به من می رسید و فحش هایش را به من می داد ! نمی دانم چرا اینطور بود ولی یک بار به من گفت چون توقع زیادی از من دارد. به هر حال علی پروین را دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)