پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخلاف یک تیم دیگر که برخی می‌گویند ناکامی‌اش قابل پیش بینی بود، همه از پرسپولیس انتظار برتری در دیدارهای مختلف دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال دوشنبه را در تاجیکستان شکست دهد تا راهی مرحله یک چهارم‌نهایی این رقابت‌ها شود و تنها نماینده باقی مانده ایران در این مسابقات لقب بگیرد.

در همین راستا حامد کاویانپور در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان، دلایل موفقیت تیم و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

بازی با استقلال چطور بود؟

بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در این دیدار هوشمندانه بازی کرد و در نهایت هم همانطور که انتظار می‌رفت این دیدار با برتری پرسپولیس همراه بود.

استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی توانسته بود تیمی مانند الهلال را با چهار گل شکست دهد اما در زمین خودش برابر پرسپولیس شکست خورد.

این نشان از قدرت پرسپولیس است. روز قبل از بازی پرسپولیس، یک تیم در دیدارش در لیگ قهرمانان شکست خورد اما خیلی از پیشکسوتان همان باشگاه گفتند که این شکست قابل پیش بینی بود. بر خلاف آنها این برد پرسپولیس مقابل حریف تاجیکستانی هم قابل پیش بینی بود و از پرسپولیس همه انتظار برد دارند حتی مقابل بهترین تیم‌های قاره آسیا.

پیش از این مرحله می گفتند قرعه پرسپولیس خیلی خوب بود که با استقلال تاجیکستان مواجه شد اما آنها حریف چندان دست و پا بسته‌ای به نظر نمی‌رسیدند. اینطور نیست؟

استقلال تاجیکستان تیم خوبی بود و به نظر من اگر با هر تیم دیگری جز پرسپولیس مواجه می‌شد الان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود. آنها واقعا فوتبال خوب و البته دفاعی را ارائه دادند اما این مسائل برای برتری برابر پرسپولیس کافی نبود.

بازی در زمین چمن مصنوعی روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود؟

این موضوع کار را برای استقلال تاجیکستان که میزبان بود آسان کرد و از طرفی بازی برای پرسپولیس سخت شد. آنها می‌دانستند که نمی‌توانند مقابل پرسپولیس کاری از پیش ببرند و به همین خاطر تمام توانشان را روی کار دفاعی گذاشته بودند.

رضا اسدی که با سر و صدای زیادی پرسپولیسی شد نیز اولین بازی‌اش را انجام داد.عملکرد او که تقریبا با شما هم پست است، چطور بود؟

عملکرد او بد نبود. رضا اسدی بازیکن قابلی است اما به هر حال این اولین بازی وی بود. به طور حتم این بازیکن به زودی یکی از مهره های موثر پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

دیدار با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی را چطور می‌بینید؟

کار سخت‌تر است اما پرسپولیسی‌ها راه موفقیت را بلد هستند. جای نگرانی بابت این موضوع نداریم. الهلال یکی از قدرت‌های آسیا و تیم خوبی است اما مطمئنا این تیم با ترس مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و به طور حتم آنها از رویارویی با قوی‌ترین تیم آسیا ترس دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)