پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس؛ گفت: تیم ما در حال حاضر پیچ های سخت را برای قهرمانی پشت سر گذاشته اما هنوز راه به اتمام نرسیده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتبال، توانست تراکتور را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود و امشب (جمعه) در هفته پایانی به مصاف پیکان می‌رود.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد برتری سرخپوشان در این دیدار، شانس پرسپولیس برای پنجمین قهرمانی متوالی و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با تراکتور چطور بود؟

پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود را مقابل تراکتور ارائه داد. واقعا عملکرد و برد تیم مقابل تیم خوب تراکتور لذت بخش بود.

علت این برد قدرت پرسپولیس بود یا عملکرد ضعیف تراکتور؟

تراکتور از تیم های خوب لیگ است و همین تیم برابر خیلی از حریفان قدرتمند به موفقیت رسیده اما قدرت پرسپولیس همین است که جلوی چنین تیم‌های این بردهای قاطع را رقم می‌زند. این یکی از تفاوت های پرسپولیس با سایر تیم های ایران است.

زمانی که پرسپولیس از حریف عقب افتاد فکر می کردید این تیم تواند سه گل به حریف بزند؟

خوشبختانه تیم خوبی داریم و نمی شود در موفقیت این تیم تردید داشت. توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود گل حریف بر خلاف جریان مسابقه به ثمر رسید.با این وجود مشخص بود گل حریف بی جواب نمی‌ماند و خوشبختانه برد قاطعی رقم خورد.

علت موفقیت پرسپولیس در این چند بازی اخیر چه بود؟

بازیکنان به خوبی شرایط و خواسته هواداران را درک می کنند و از طرفی شخصیت پرسپولیس با قهرمانی عجین شده است و همین موضوع باعث می شود تا چیزی به غیر قهرمانی تیم و هواداران را راضی نکند.

بازی امشب با پیکان است. آیا این تیم می تواند در راه قهرمانی پنجم برای پرسپولیس مشکل ساز شود؟

پیکان از تیم های خوب لیگ امسال بوده است. دیگر بازی با تراکتور تمام شده و باید به فکر این بازی حساس باشیم چرا که هنوز یک ۹۰ دقیق حساس برابر تیم خوب پیکان پیش رو است.

چقدر شانس برای پنجمین قهمانی متوالی قائل هستید؟

پرسپولیس از پیچ های سخت جاده قهرمانی به خوبی عبور کرده است. این تیم راه قهرمانی را بلد است و این قهرمانی نیز با برتری برابر پیکان رقم خواهد خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)