حرمت پرسپولیس را حفاظت کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : حالا با تغییر سرمربی بازیکن اخراجی پرسپولیس 6 ماه پس از اخراج از ترکیب تیم به تمرینات بازگشته و در اولین بازی فصل بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به دست بسته است.

 

بهمن ماه سال گذشته بود که پرسپولیس به اردوی نیم فصل در دوبی رفت. آخرین بازی های پرسپولیس در لیگ با شکست همراه بود و بستن بازوبند پرسپولیس بر روی مچ دست در بازی صبای قم اعتراضات زیادی را در پی داشته بود.

 

 

بزرگان بسیاری از جمله ابراهیم آشتیانی و محمد پنجعلی کاپیتان سابق و عضو فعلی کمیته فنی پرسپولیس این حرکت را تقبیح کردند  و در نهایت کار به جایی رسید که در این اردو طی یک حرکت جدید  با توجه به نبود بازیکنان با سابقه در تیم برای انتخاب کاپیتان از بین بازیکنان رای گیری به عمل آمد و سپهر حیدری ، وحید هاشمیان ، مازیا زارع و حسین بادامکی به عنوان کاپیتان های اول تا چهارم پرسپولیس انتخاب شدند.

 

پس از این تصمیم ماجرای درگیری با  تماشاگران در مسابقه دوستانه پیش آمد و در نهایت رضایی برای همیشه(تا پایان فصل) از پرسپولیس کنار گذاشته شد. حبیب کاشانی با استدلال به اینکه این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد وی را از ترکیب تیم خط زد اما از باشگاه کنار نگذاشت و با پرداخت کامل حقوق وی زمینه حضورش در فصل آینده را فراهم کرد.

 

نکته جالب این جاست که فصل گذشته باشگاه به دلیل چندین بار حاشیه سازی و مصاحبه های جنجالی و رفتارهای خارج از عرف این بازیکن را به کمیته انضباطی دعوت کرد و در مواردی 15 الی 20 درصد از قرارداد وی را کسر کرد و کمترین جریمه ای که امکان داشت ضامن حضور وی در ترکیب تیم پرسپولیس در فصل جدید باشد گرفتن بازوبند کاپیتانی بود. اما حالا با تغییر سرمربی همه چیز به یک باره عوض شده و بازیکن اخراجی پرسپولیس 6 ماه پس از اخراج از ترکیب تیم به تمرینات بازگشته و در اولین بازی فصل بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به دست بسته است و همچون یک جنگجوی فاتح( و نه یک خاطی تنبیه شده) در تیم رفت و آمد می کند.

 

در فصل جدید اتفاقات بسیاری افتاد که مطابق میل هواداران نبود اما آنان هرگز دست از حمایت خود برنداشتند.

 

فردی که روز قهرمانی پرسپولیس در دقیقه 96  ، هواداران این تیم را “جام ندیده” و قهرمانی این تیم را “کثیف” عنوان کرد پای میز مذاکره با باشگاه نشست و اتفاقی نیفتاد.

بازیکنی که یک هفته با کراهت از عنوان پرسپولیسی اش یاد کرده و خود را یک پاسی معرفی کرده بود تا اثر انگشتش پای برگه قرارداد با آبی ها پررنگ تر شود ، به تعهد خود با باشگاه قبلی پشت پا زد و به پرسپولیس آمد و از او استقبال کردیم.

بازیکنی که دو فصل خون به دل هواداران کرد و چندین بار به پیراهن و بازوبند پرسپولیس بی احترامی کرد  و سه بار پیاپی از سوی دو سرمربی متفاوت تیم کنار گذاشته شد ، با سلام و صلوات به ترکیب تیم بازگشت و همچنان صدای اعتراضی بلند نشد اما سپردن بازوبند کاپیتانی به بازیکنی که حتی توانایی کنترل بر اعصاب خود را در  جریان برگزاری دربی 67 نداشت و داشتن انتظار هدایت و رهبری درست لشکری بازیکن ریز و درشت  از او تصمیم درستی است؟

علی دایی با تمام ضعف های فنی و رفتاری خود با یک حرکت به موقع حرمت را به بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برگرداند. چرا باید ما همچون تنگ نظرانی باشیم که به محض ورود به مجموعه  ای ، اثبات شایستگی خود را در گرو نفی کامل اعمال نفرات قبلی دیده و تمام تصمیمات آنان را ملغی می کنند؟

قدر مسلم است که در تمام مسابقات فصل پیش رو علی کریمی به عنوان کاپیتان اول پیش قراول ارتش سرخ وارد میدان نخواهد شد و مصدومیت ها و محرومیت های این بازیکن نیز اجتناب ناپدیر است. چه اشکالی دارد پس از وی زحمت کشانی همچون حسین بادامکی ، مجتبی شیری ، علیرضا حقیقی و حتی مازیار زارع و میثاق معمارزاده که سال های سال بدون حاشیه برای این تیم عرق ریخته اند این افتخار را به دست بیاورند؟ این مساله حتی به خود این بازیکن نیز کمک می کند تا تمرکز خود را بر روی بازی اش معطوف کند و اسیر حاشیه ها نشود.

 

آقا حمید ،  برادر عزیز.  اگر کمترین پایبندی به آرمان های مکتب شاهین و پرسپولیس داریم و به حفظ دستاورد های آن علاقه داریم ، لطفا این اشتباه تاریخی را مرتکب نشوید. بیایید بار دیگر به پرسپولیس حرمت بدهیم.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)