کاپیتان‌‌‌های تیم‌های حاضر در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به‌منظور مبارزه با پدیده نژادپرستی در ورزش با بازوبند‌های ویژه‌ای بازی خواهند کرد.

 
  •  
  •  
  •  

در شرایطی که دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) و فرداشب (چهارشنبه) انجام خواهد شد و پنج‌شنبه شب نیز پیکارهای لیگ اروپا برگزار می‌شود، اتحادیه فوتبال اروپا «یوفا»‌ اعلام کرد برای جلوگیری از پدیده نژاد‌پرستی در میادین ورزش و مبارزه با این رویداد، قرار است کاپیتان‌ هر یک از تیم‌ها در بازی‌های یاد‌شده با بازوبند‌هایی که عبارت «همه باهم علیه نژاد‌پرستی» وارد بازی‌ شوند. 

همچنین قرار است کودکانی که تیم‌ها را در موقع ورود به میدان همراهی می‌کنند، پیراهن‌های ورزشی با این عبارت را به تن کرده و در مدت 30 دقیقه کلیپی ویدیویی در ورزشگاه در ارتباط با این موضوع پخش شود.

در همین ارتباط میشل پلاتینی، رئیس این اتحادیه اظهار داشت: یوفا همیشه با نژاد‌پرستی مبارزه کرده است. با این حرکت همه هواداران را برای مبارزه با نژاد‌پرستی فرامی‌خوانیم تا در همه حال به ورزشکاران، مقامات، حریف و دیگر هواداران بدون در نظر گرفتن بحث ملیت، مذهب، جنسیت یا اصل و نصب احترام بگذارند.

طبق این اظهارات قرار است کمپین فوق با کمک چند سازمان که با نژاد‌پرستی مقابله می‌کنند، اجرا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)