مرجع خبری پرسپولیس :  دروازه بان تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه گفت: هدف ما از شرکت در جام ولایت موفقیت برابر هر دو تیم ایرانی است.

ایگناسیو دان که دروازه بان اول ناسیونال پاراگوئه است در مورد حضور این تیم در جام ولایت گفت: این مسابقات یک جام با پرستیژ است و ما با فکر برنده شدن و پیروزی و موفقیت برابر دو تیم ایرانی (پرسپولیس و استقلال) وارد این مسابقات شدیم و این هدف ما است.

وی در مورد اینکه هدف سختی در این راه ندارید، زیرا تیم‌های ایرانی بدون ملی‌پوشان و نفرات اصلی خود بازی می‌کنند،‌ گفت: خدا را شکر ما در این مسابقات در قاره‌ای دیگر هستیم و می‌توانیم با بازیکنان دیگر آشنا شویم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که “آیا تیم ناسیونال در لیگ پاراگوئه بازی ندارد؟”، اظهار داشت: به علت برگزاری دیدار تیم ملی پاراگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 که در تاریخ 11 نوامبر برگزار می شود، لیگ این کشور تعطیل است و به همین دلیل برای چند بازی تدارکاتی به ایران آمده‌ایم.

دروازه بان آرژانتینی تیم ناسیونال پاراگوئه همچنین در نشست خبری این بازی گفت: من به خاطر دعوت شدن به ایران از همه تشکر می کنم. این یک جام با پرستیژ است که دو تیم مطرح ایرانی در آن بازی می کنند و ما به فکر پیروزی مقابل آنها هستیم.

ایگناسیو دان در پایان گفت: به عنوان بازیکن چنین مسابقه‌ای و حضور در یک قاره دیگر و کشوری مانند ایران برایم خیلی اهمیت دارد، زیرا نه تنها با کشورهای دیگر بلکه با بازیکنان مختلف آشنا می شوم.

 

یکی دیگر از همبازیان وی به نام پریرا تکسیرا در این نشست حضور داشت ولی سؤالی از وی پرسیده نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)