پرسپولیس نیوز : جدال و اختلاف در میان برخی بازیکنان پرسپولیس حالا دیگر آشکارتر از آن چیزی شده که بشود انکارش کرد و با تکذیب های کلیشه ای و لاپوشانی حل و فصلش کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، دربی هشتاد و یک پایتخت و مصاحبه های پس از آن کلیدزننده سلسله دلخوری هایی بود که محور آن حمایت مدافعان میانی پرسپولیس از دوستشان درون دروازه حریف با نام مهدی رحمتی بود.

سوشا مکانی که در اکثر این روزهای پس از دربی در اردوی تیم ملی حاضر و از جمع سرخپوشان دور بوده کمابیش دلخوری خود را از این حمایت ها بروز داد اما الان کار به جایی رسیده که این حمایت روز به روز رنگ جدی تری به خود می گیرد و با مهمانی ها و مصاحبه های هر روزه تشدید می شود.

درست است سوشا مکانی درون دروازه پرسپولیس فراز و فرودهایی داشته اما هرچه باشد الان عنوان بازیکن پرسپولیس را یدک می کشد و شاید بتوان ناراحتی او را منطقی قلمداد کرد. این جاست که خطاب به کاپیتان های اول و دوم پرسپولیس باید گفت سید مهدی رحمتی دوست شماست در جای خودش برای شما محترم، می توانید این دوستی را برای خود نگه دارید و لازم نیست آن را این قدر در بوق و کرنا کنید و به مسائل فنی بکشانید. وقتی صحبت از مسائل شخصی فراتر رفت و وارد مسائل فنی شد شما دیگر یک شخص آزاد و بی شناسنامه نیستید و عنوان "بازیکن پرسپولیس" را یدک می کشید، تعریف و تمجید های مداوم و تمام نشدنی شما از کاپیتان اصلی ترین رقیب پرسپولیس نه تنها روحیه او را برای ادامه مسابقات و به طبع آن نتیجه گیری تیمش افزایش می دهد، بلکه به طور مستقیم سبب تضعیف روحیه دروازه بانی می شود که از قضا بازیکن "تیم پرسپولیس" است و در راستای موفقیت پرسپولیس در حال گام برداشتن است.

دربی یک بازی بود که 8 آبان ماه با شرایطی که همه شاهد بودیم به پایان رسید و به اندازه کافی درباره آن هم اظهار نظر شد، ادامه این رفتارها و موضع گیری های شما هیچ چیز جز ضرر و حاشیه سازی برای پرسپولیس و ریختن آب به آسیاب برای دشمنان ندارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)