بازیکن برزیلی رئال مادرید از آمادگی ذهنی و بدنی خود در روزهای اخیر ابراز رضایت کرد.

  •  
  •  
  •  

کاکا یکی از بهترین بازیکنان رئال در دیدار با رایووایکانو بود. او عملکردی فوق‌العاده به نمایش گذاشت. بازیکن برزیلی مادرید از لحاظ بدنی در حرکت با توپ بسیار چابک بود و از لحاظ ذهنی نیز برای پخش توپ میان بازیکنان هوشمندانه عمل کرد. او مثل بازیکنی به نظر می‌رسید که می‌خواست درگیر باشد؛ رقابت کند و در تمام حرکات تیمی شریک شود.

به نظر می‌رسد کاکا با وجود اینکه هنوز نتوانسته اعتماد کامل مربی را به خود جلب کند، انگیزه فراوانی داشته باشد. او سخت تمرین می‌کند و به خودش باور دارد.

وی در این باره اظهار داشت: احساس می‌کنم سبک‌تر شده‌ام. می‌توانم کارهایی را در زمین انجام دهم که قبلا قادر به انجام آنها نبودم. کاری را انجام می‌دهم که باید انجام دهم.

چیزی که مشخص است این است که کاکا در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد و  باید سخت‌ترین تلاش خود را انجام دهد تا از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد، استفاده کند.

بازیکن برزیلی رئال مادرید خاطرنشان کرد: این برای من کار آسانی نیست اما از لحاظ ذهنی نسبت به همیشه قوی‌تر هستم. می‌خواهم در اینجا عالی بازی کنم. گفته بودم که آماده‌ام تا راه‌حلی برای خودم و باشگاه پیدا کنم اما در پایان به توافق نرسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)