سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شهاب گردان امنیت را به دروازه این تیم بازگردانده است گفت: برای پیروزی مقابل راه آهن روی کیفیت و تجربه بین المللی بازیکنانم حساب باز کرده ام.

مهر، زلاتکو کرانچار بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و راه آهن درباره این مسابقه تصریح کرد: از آنجا که  در دو بازی گذشته خود برخلاف پیش بینی هایمان شکست خوردیم در حال حاضر تحت فشاریم و مقابل راه آهن محکوم به عدم شکست هستیم. امیدوارم فردا بازیکنانم به نیاز بازی جواب بدهند و بتوانند موفق باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا سپاهان در نتیجه گیری روند ثابتی ندارد و دچار فراز و نشیب است تاکید کرد: ما از نظر کیفیت بازی نوسان نداشتیم و به جز یکی دو مسابقه همواره با یک سیستم رو به رشد بازی کرده ایم. این همان چیزی است که به ما دلگرمی می دهد. مشکل از جایی است که مهاجمان یا بازیکنانی که صاحب موقعیت گل می شوند نمی توانند موثر باشند و ما روی ضد حمله دچار مشکل می شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره میزان شناختش از راه آهن تاکید کرد: من از مسابقه رفت راه آهن را می شناسم و همچنین یک بازی دوستانه هم در مهرماه با این تیم داشتیم. آنها روی ضد حملات خوب کار می کنند اما ما هم حریف را آنالیز کردیم و ابتکار عمل را در بازی فردا به دست خواهیم گرفت.

کرانچار ادامه داد: من روی کیفیت و تجربه بازیکنانم حساب باز کرده ام تا در این بازی پیروز باشیم البته می دانم که راه آهن هم تحت فشار است ولی آنها در این مسابقه میزبان هستند و ما با فشار کمتری بازی خواهیم کرد.

"آیا از نقل و انتقالات سپاهان در نیم فصل و حضور بازیکنانی چون شهاب گردان و احساس حاج صفی راضی بوده اید یا خیر"؟

کرانچار در پاسخ به این سئوال خبرنگاران گفت: شهاب در دو مسابقه ای که به میدان رفت مرا را راضی کرد و ملاک هایی را که می خواستم در زمین برآورده کرد. شهاب در جایگاه بازیکنان ملی پوش است و امنیت را به ما برگرداند.

وی  ادامه داد: احسان حاج صفی هم بازیکن ملی پوش با تجربه است که حتی بعد از مسابقات غرب آسیا با وجود مصدومیت برای ما بازی کرد ضمن اینکه  "سوشاک" مدافع استرالیایی هم به خاطر تعطیلی لیگ چین چند ماه تمرین نداشت وکم کم یا به تدریج از نظر بدنی آماده می شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره صحبت های رضا محمدی دروازه بان سابق این تیم مبنی بر اینکه نیمکت نشینی اش فنی نبوده یادآور شد: هیچ دلیل غیر فنی برای این مسئله وجودنداشت. نوسان هایی که بین باقر صادقی و رضامحمدی در دروازه وجود داشت تعیین می کرد چه کسی دروازه بان باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره بازگشت هادی عقیلی به سپاهان برای فصل بعد هم گفت: تماس های لازم با این بازیکن برقرار شده و هادی در نقل و انتقالات تابستانی دوباره به سپاهان بر می گردد. رحیمی مدیرعامل سپاهان هر وقت تصمیم بگیرد آن را عملی می کند. حضور عقیلی در سپاهان هم به نفع تیم ملی است و هم سپاهان.

تیم های فوتبال راه آهن و سپاهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه در ورزشگاه  اکباتان به مصاف هم می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)