سرمربی تیم سپاهان گفت:فشار بازی های متوالی اثرش را روی تیم گذاشت.

به گزارش اوج ، زلاتکو کرانچار پس از شکست تیمش مقابل داماش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طبیعی است از نتیجه بازی راضی نیستم.فقط برد در این بازی برای ما خوب بود که می توانست ما را در مسابقه قهرمانی نگه دارد.داماش از دو اشتباه ساده لوحانه ما استفاده کرد.به طور کلی من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم وبه داماش هم این برد را تبریک می گویم.

وی ادامه داد:حقیقت این است که ما از روز 10 فروردین هر سه روز یا حتی دو روز یک بار بازی سنگین داشتیم که اکثر آنها حکم مرگ و زندگی را برای ما داشتند.طبیعی است بازیکنان من در این شرایط سخت ممکن است اشتباه کنند.

سرمربی سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد:ما هنوز امیدمان را برای قهرمانی از دست نداده ایم.بستگی به نتیجه بازی استقلال مقابل فولاد،شاید در هفته آخر قهرمان مشخص شود.

وی ادامه داد:ما عملا از 10 فروردین دو بازی سنگین با تیم الاهلی و دو بازی سخت با استقلال و یک مسابقه را با تیم نفت برگزار کردیم.در دو بازی در اکثر دقایق مسابقه 10 نفره بازی کردیم.همین فشار بازی های متوالی اثرش را روی تیم گذاشت.

سرمربی تیم سپاهان افزود:نمی دانم چرا یکی از بازیکنان آن پنالتی را انجام داد .گل دوم داماش هم روی اشتباه جاگیری بود.به هر حال تیم ما دچار تغییر و تحولات زیادی شده بود و باید تطابق صورت می گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احسان حاج صفی را مقصر این شکست می داند گفت:مقصر نمی دانم اما آن حرکت ساده لوحانه بود و نمی دانم به چه دلیل این کار را انجام داد.به هر حال این ها اتفاقاتی است که در فوتبال رخ می دهد.

سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا بین دو نیمه میان وی و حاج صفی درگیری به وجود آمد اظهار داشت:درگیری به وجود نیامد.او خودش هم ناراحت بود.

کراتچار درباره درگیری میان طرفداران دو تیم گفت:هوادار نمی تواند بی تفاوت باشد و این ها طبیعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)