سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: داور یار دوازدهم سپاهان نبود و او قانون را اجرا کرد و به خوبی بازی را مدیریت کرد.

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار پس از  پیروزی دو بر یک برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم همان طور که گفتم منتظر بازی خوب باشید هر دو تیم خوب بازی کردند و باید به هر دو تیم تبریک بگویم. اطمینان داشتم که می‌توانستیم خوب بازی کنیم اما اشتباهات زیاد ما را اذیت کرد. دو بر صفر که بودیم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. در 30 دقیقه اول خوب بودیم بعد استقلال تسلط و شانس زیادی داشت ولی من به تیمم اطمینان داشتم. زمانی که بازیکن بودم و اکنون هم که مربی‌ام می‌گویم وقتی گل نزنی باید منتظر شکست باشی. از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه داور به سود سپاهان سوت زد و این تیم 12 نفره بود، گفت: فکر کنم اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که توپ با دست مدافع استقلال برخورد کرد و این قانون است که توپ به دست بخورد پنالتی است داور به سود ما قضاوت نکرد و بازی را مدیریت کرد و تصمیم داور درست بود. ما یار دوازدهم نداشتیم و خودمان بردیم.

سرمربی سپاهان در مورد مجتبی جباری گفت: او یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار است و جای سپاس و تقدیر دارد در این بازی بسیار خوب بازی کرد و فکر می‌کنم تشویق جوانمردانه هواداران استقلال انگیزه زیادی به جباری داد و انها کارشان جوانمردانه بود. جباری با اینکه با تاخیر به جمع ما اضافه شد خیلی خوب بازی کرد و در هر بازی بهتر از بازی قبل میشود.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که سپاهان با این بازی نشان داد یک تیم بین المللی است و برای حریفان آسیایی خط و نشان کشید، گفت: امسال تیم ما تقویت شده و در دو بازی گذشته نشان دادیم تیم قدرتمند هستیم اما ضعف‌هایی هم داریم و نباید چشم پوشی کنیم از آنها تا بهمن و اسفند که در لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود امیدوارم قدرتمند تر شویم.

وی در مورد اینکه بازیکنان سپاهان در روی ارسال‌ها خیلی مرتکب خطا می شدند، گفت: درست است که ما مرتکب خطا می‌شدیم اما قدرت اصلی استقلال روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی است و باید بیشتر تمرین می‌کردیم تا این حملات را خنثی کنیم اما بازیکنان من به ارسال‌های خطرناک استقلال پاسخ خوبی دادند و توانستند به خوبی این تیم را مهار کنند.

کرانچار در مورد نقطه ضعف استقلال که نداشتن بازی ساز بود کار کرد و در اواخر بازی هم عناصر دفاعی آورد تا از گل‌ سپاهان دفاع کند، گفت: من آرش افشین را از میدان بیرون کشیدم او دیر به ما اضافه شد و از دقیقه 70 به بعد توان نداشت و سعی کردم بازیکنی بیاورم که از خط دفاع استقلال رد شود. غلامی هم تا زمانی که بر خط دفاع استقلال فشار می‌آورد در میدان بود اما وقتی تمرکز را از دست داد او را بیرون کشیدم . حاج صفی اگر یک خط جلوتر می ‌‌آمد ممکن بود ممکن بود دچار مشکل شود. با این حال تعویض‌هایم خواسته‌هایم را برآورده نکرد و این مسئله بیشتر به مسایل ذهنی بازیکنان برمی‌گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)