مرجع خبری پرسپولیس : گفت‌وگوی جنجالی عباس انصاری‌فرد سبب شد تا زلاتکو کرانچار سرانجام درباره مدیریت سابق پرسپولیس اظهارنظر کند. انصاری‌فرد مدعی شده بود کرانچار از آدمهایی در تهران برای ارنج تیمش توصیه می‌گیرد تا پرسپولیس به مشکل بخورد. همان افرادی که که سال قبل هم پرسپولیس را وارد بحران کردند.

مربی پرسپولیس که ظهر امروز تیمش در ورزشگاه آزادی با سایپا دیداری سخت در پیش دارد درباره این اتهام که «ع-م» و «ح- الف» در تهران تیمش را ارنج می‌کردند و بر اساس توصیه‌های اشتباه آنها بود که از محمد پروین استفاده کرده بود، می‌گوید: «قبل از این هم در چند مورد این سؤال از من پرسیده شده که چرا جواب انصاری‌فرد را نمی‌دهی. من به آنها گفتم باید این موضوع را از خود او بپرسید. من مربی حرفه‌ای هستم و دوست ندارم رودرروی کسی قرار بگیرم. تمام تصمیمات در مورد مسائل فنی بر عهده من است و مسئولیت نتایج پرسپولیس را هم بر عهده می‌گیرم. من 53 سال دارم و 35 سال است که حرفه‌ای کار می‌کنم و طبیعتاً نیازی به مشاوره ندارم. با دستیارانم مشورت می‌کنم اما از افرادی که نام بردید مشورت نمی‌گیرم. کسی که این همه سابقه دارد و مشاوره بگیرد ناشی است. البته این موضوع بستگی به شرایط دارد اما مشاوره برای افراد غیرحرفه‌ای است و اگر قرار باشد از دیگران مشورت بگیرم با قدرت آن را خواهم گفت. در این باره بهتر است افراد به من تهمت نزنند.»

او در پاسخ به این سؤال که چرا در ترکیب تغییرات زیادی به وجود می‌آورد، هم گفت: «باید انگیزه را در بین بازیکنان به وجود بیاورم. ضمن اینکه به بازیکنانی که خوب بازی نکنند نمره منفی می‌دهم. برای من مهم است که حریف چه برنامه‌ای مقابل ما دارد. اگر چشم و گوش بسته وارد میدان شویم ممکن است ضربه بخوریم و من این موضوع را دوست ندارم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)