مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا یک بازی بزرگ در پیش است چون سپاهان و پرسپولیس محبوب‌ترین تیم‌های آسیا هستند.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار فردا با پرسپولیس گفت: فردا یک دربی بزرگ در پیش است چون سپاهان و پرسپولیس محبوب‌ترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شوند و امیدوارم جو خوبی بر ورزشگاه حاکم باشد. در ۱۵ روز گذشته روی مسائل خاصی تمرین کرده‌ایم و مطمئن باشید فردا شاهد یک بازی خوب از تیم ما خواهید بود.

وی در مورد تفاوت تیم امسال با سپاهان چند سال گذشته که ستاره‌های زیادی در اختیار داشت، گفت: آن دوران سپاهان تیم بسیار خوبی بود و با یک مربی کاربلد به عنوان قهرمانی رسید. سالی که من در پرسپولیس بودم ۲ بر یک به این تیم باختیم و آن نتیجه ما را از قهرمانی دور کرد. امسال بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده‌اند و فکر می‌کنم بوناچیچ تیم خوبی را برای آسیا آماده کرد و حتی ۲ بار قهرمان آسیا را شکست داد ولی در نهایت از مسابقات کنار رفتند.

کرانچار تأکید کرد: این مسئله باعث شد از لحاظ روحی فشار زیادی این به این تیم وارد شود اما امروز هم فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست و من اعتقاد دارم سپاهان هنوز هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. البته پرسپولیس هم تغییراتی زیادی داشته و می‌دانیم که آنها تلاش می‌کنند برنده از زمین خارج شوند اما ما هم می‌خواهیم فاصله خود را با صدر جدول کم کنیم.

وی در خصوص اینکه چند نفر برای این مسابقه محروم و یا مصدوم هستند، گفت:‌ برای این بازی مصدوم نداریم ولی توانستیم جلال حسینی و عمادرضا را که سفر خسته‌کننده‌ای داشتند به این مسابقه برسانیم و آنها نیز فردا فوتبال با کیفیتی ارائه بکنند.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی وجود دارد در سپاهان همان شرایط پرسپولیس برایش تکرار نشود، گفت:‌ بعد از تماسی که مسئولان سپاهان با من گرفتند متوجه شدم که زیر فشار نیستم تا تیم را قهرمان کنم. هدفم این است که در آسیا نتایج مثبتی بگیریم و در ۲۲ بازی آینده با استقلال و بقیه تیم‌ها رقابت کنیم. هدف اصلی من برگرداندن آرامش و جو مثبت به سپاهان است و امیدواریم ساختارهای اساسی را در این تیم ساماندهی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)