سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی فردا مقابل پرسپولیس نفراتی را به میدان می فرستم که خط دفاع حریف را اذیت کنند.

 

زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: به تمام بازیکنانم متذکر شده‌ام که وظیفه بزرگ و بازی سخت و مهمی را فردا پیش رو دارند، بعد از بازی با الاهلی که فشار زیادی بر روی تیم من بود ما سه بازی حساس پیش رو داریم که باید از آنها دست پر بیرون بیاییم. البته می‌دانم که تحت فشار هستیم.

وی افزود: ما فردا در بازی مقابل پرسپولیس به سه امتیاز بازی نیاز مبرمی داریم چون تیمی هستیم که باید از قهرمانی خودمان دفاع کنیم، پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و قطعاً برای سه امتیاز به اصفهان آمده است، ولی ما می‌توانیم با یک بازی خوب با کمک هوادارانمان به هدف خود برسیم، امیدوارم که برنده فردا ما باشیم نه پرسپولیس که به دنبال بهبود بخشیدن وضعیت خود است.

وی درباره غیبت کریم انصاری‌فرد و کریمی گفت: در این مورد حرفی ندارم اما پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و من با آنها تا حدودی آشنایی دارم، پرسپولیس نقاط قوت و ضعفی دارد که ما سعی خواهیم کرد آنها را خوب شناسایی کنیم. بازیکنان من که بسیار هماهنگ و فارغ از اینکه بدانند چه بازیکنی جلوی آنها می‌ایستد به میدان خواهند رفت و با یک بازی زیبا به دنبال سه امتیاز هستند.

کرانچار در مورد نیمکت نشینی جمشیدیان و صادقی اظهار داشت: جمشیدیان در بازی قبلی خوب بود ولی فردا مشخص می‌شود که کدام بازیکن به میدان می‌رود و در ترکیب سپاهان قرار می‌گیرد. قطعاً بازیکنانی را فردا به میدان می‌فرستم تا دفاع پرسپولیس را اذیت و به هدف خود برسند. صادقی نیز دچار مصدومیت شد و محمدی در سه بازی اخیر فقط یک گل خورد. صادقی باید تلاش کند به شرایط ایده‌آل برسد.

سرمربی سپاهان در جواب سؤالی که آیا خلعتبری انتظارات را برآورده کرده یا خیر تأکید کرد: در بازی با الاهلی تا آنجایی که توانست انتظارات را برآورده کرد اما مشکل ما این است که از فرصت‌های بدست آورده خوب استفاده نمی‌کنیم. خلعتبری بازیکن بزرگی است اما وقتی که با ما قرارداد بست سریعاً وارد مسابقات شد و از طرفی دیگر به تیم ملی نیز کمک می‌کند به همین دلیل فشار روی این بازیکن زیاد است.

وی ادامه داد: ما فردا مصدوم خاصی نداریم اما خلعتبری در دو روز گذشته همراه با امید ابراهیمی که در بین نیمه بازی با الاهلی احساس درد داشت، آرام‌تر تمرین کردند و مشخص نیست که فردا کدام به میدان می‌روند.

کرانچار در مورد انتخاب سعید مظفری‌زاده برای قضاوت گفت: من به اسم داور فردا کاری ندارم چون برایم مهم نیست، قطعاً ایشان خوب بوده که توسط کمیته داوران انتخاب شده است. ما با اسم این داورها زندگی نمی‌کنیم و به فکر این هستیم تا با یک بازی خوب برنده شویم. هیچ داوری به قصد ضربه زدن به یک تیم وارد زمین نمی‌شود. من احترام داوران و هواداران سپاهان را نگه می‌دارم و فقط در پایان به هواداران می‌گویم که کسی که باید پاسخگوی مسائل فنی باشد من هستم، مطمئناً تشویق یک بازیکن من را برای تصمیمم تحت تأثیر نمی‌گذارد ولی سعی می‌کنم همه از من راضی باشند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)