مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در پايان تمرين عصر جمعه تيمش پيش از ديدار برابر استيل آذين گفت: پرسپوليس در وضعيت خوبي به سر مي‌برد.

كرانچار در پايان تمرين عصر جمعه گفت: تيم‌مان در وضعيت خوبي به سر مي‌برد، ما پيشرفت داشته‌ايم، اين پيشرفت ما در بازي‌هاي اخير به خوبي معلوم بوده، با اين حال با مشكلاتي هم روبرو هستيم.

كرانچار ادامه داد: براي بازي با استيل آذين دردسرهايي هم داريم، از جمله آن كه پزشكان تيم به ما گفتند برخي از بازيكنان مثل منصوري و يا حقيقي دچار آسيب‌ديدگي يا سرمايه‌خوردگي هستند و نمي‌توانند براي بازي با استيل‌آذين ما را همراهي كنند.

كرانچار در پاسخ به پرسشي درباره وضعيت تيم‌هاي ديگر و شانس قهرماني پرسپوليس در اين فصل گفت: با توجه به نتايجي كه به دست آمده قهرماني تيم ما يك موضوع واقعي و نه خيالي است. ما به توجه به شرايط كنوني مي‌توانيم به قهرماني اميدوار باشيم. پيروزي در دو بازي آينده مي‌تواند اميدواري ما را براي قهرماني افزايش دهد، ضمن آن كه با پيروزي در دو بازي آينده مي‌توانيم برنامه‌ريزي بهتري براي نيم فصل دوم داشته باشيم.

كرانچار در پاسخ به پرسشي درباره تغييرات احتمالي در كادر بازيكنان پرسپوليس براي نيم فصل دوم هم گفت: تغييراتي در كادر تيم به وجود خواهد آمد اما تا پيش از پايان نيم فصل نخست دوست ندارم در اين باره حرفي بزنم و از بازيكناني كه احتمال دارد از تيم من جدا شوند، نام ببرم. بايد بگويم كه من تا به حال ليست سياهي از بازيكنان پرسپوليس تهيه نكردم و به همه بازيكنان برا ي ادامه رقابت‌ها نياز دارم.

سرمربي پرسپوليس در ادامه سه تيم پرسپولپس، استقلال و سپاهان را شانس قهرماني اين فصل رقابت‌ها دانست و عنوان كرد: استقلال و سپاهان دو هر تيم‌هاي بسيار خوبي هستند، ما هم تيم بسيار خوبي داريم و مي‌توانيم به قهرماني اميدوار باشيم. استقلال در شروع فصل عملكرد خوبي داشت اما به نظر مي‌رسد در دوران افت به سر مي‌برد. سپاهان از تيم خوبي برخوردار است و در حال حاضر به نظر از ديگر تيم‌ها كمي بهتر است. با اين حال تا پايان فصل راه درازي مانده است و هنوز هيچ چيز معلوم نيست. سرنوشت قهرماني در پايان فصل مشخص مي‌شود.

وي افزود: ما براي ادامه رقابت‌ها در نيم فصل دوم برنامه‌هاي خاصي را تدارك ديده‌ايم اما اكنون در اين باره صحبت نخواهم كرد.

در تمرين عصر جمعه پرسپوليس بازيكنان حاضر در تمرين ابتدا زير نظر كرانچار و دستيارانش به گرم كردن پرداختند و سپس به دو تيم تقسيم شده و بازي تمريني را انجام دادند.

حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس به دليل سرماخوردگي به دستور عابدزاده زمين تمرين را ترك كرد و از ادامه تمرين معاف شد.

در تمرين عصر امروز بازيكنان پرسپوليس آماده به نظر مي‌رسيدند. در اين ميان آمادگي كريم باقري بيش از ديگر بازيكنان به چشم مي‌آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)