سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با تجربه حضور در تیم فوتبال پرسپولیس آموختم که با بازیکنان ایرانی چگونه رفتاری باید داشته باشم .

ایرنا؛ ˈزلاتکو کرانچارˈ جمعه شب پس از پیروزی تیمش مقابل سایپای البرز در کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمانی که در پرسپولیس تهران حضور داشتم به این تجربه گرانبها برای برخورد با بازیکنان ایرانی رسیدم که ، ایرانی ها بسیار حساس و زود رنج هستند و باید مربی که در ایران کار می کند این مهم را بداند تا بتواند عملکرد بهتری از بازیکنان خود دریافت کند.

وی اظهار کرد: من در سپاهان اول تلاش کرده ام دل بازیکنان تیم را به دست آورم تا بفهمند جزئی از تیم هستند، تا آنها هم با تمام وجودشان برای کمک کردن به تیم تلاش کنند ، اگر بفهمی که با چه کلام و لحنی با بازیکنانت رفتار کنی و با آنها سخن بگویی می توانی بازده بیشتری از آنان دریافت کنی

کرانچار در خصوص بازی با سایپا نیز گفت: بازی خوبی بود ، از همان ابتدای بازی به دنبال پیروزی بودیم و بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریگ می گویم.

وی افزود: در نیمه دوم، سایپا برای جبران گل خورده مجبور بود جلو بیاید و ما نیز از فضاهای بوجود آمده استفاده کردیم و گل های دوم و سوم را نیز به ثمر رساندیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: دقیقه سه بر روی جواهیر سوکای خطای پنالتی صورت گرفت اما داور به راحتی از کنار این موضوع گذشت ، این پیروزی را باید همین الان فراموش کنیم و بر روی دیدارهای بعدی خود تمرکز کنیم.

کرانچار ادامه داد: اکنون تحت فشار هستیم از سوی خودمان تا بتوانیم از عملکرد تیم در سال گذشته و همچنین عنوان قهرمانی دفاع کنیم و این می طلبد که در بازی های پیش رو عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

وی در خصوص جام جدفی و رویارویی با استقلال تهران نیز گفت: سپاهان در لیگ و جام حذفی مدعی قهرمانی است و دیدار با استقلال در مرحله نیمه نهایی ، فینالی قبل از فینال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)