سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شانس دو تیم سپاهان و پرسپولیس یکسان است.

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به بازی آخرمان مقابل استقلال خوزستان و با توجه به بازی آخر پرسپولیس در جام حذفی تلاش کردیم از لحاظ تاکتیک خود را آماده کنیم و شرایط را برای رویارویی مقابل این تیم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که پرسپولیس با آن درگیر است ما نمی‌توانیم به آن بپردازیم. محرم نویدکیا در لیست است، او آماده‌سازی خود را شروع می‌کند تا برای آسیا آماده شود. حضور او قدم مثبت برای تیم است تا از او به طور کامل استفاده کنیم.

کرانچار در مورد فشردگی لیگ برتر و اینکه اردوی تیم ملی لغو شده خاطرنشان کرد: از ابتدای کار مرتکب اقدام اشتباهی از سوی مسئولان فدراسیون شدیم تا به محض پایان لیگ در چارچوب تاریخ‌های فیفا بازی‌ها را برگزار کنند. متوجه شدید که از همان ابتدا مخالفتم را از برگزاری چنین اردوهایی اعلام کردم. به یک دلیل روشن این مخالفت را انجام دادم چرا که نمایندگان ایران در آسیا و چه باشگاهی که در این مسابقات حضور ندارند بیشتر ملی‌پوشان را در تیم ملی تعیین می‌کنند، تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال بیشترین ملی‌پوش را دارند. کاملا همه مشرف هستید که فیفا با ارائه تقویم برنامه‌ریزی برای بازی‌های دوستانه تلاش می‌کند برای تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی برنامه خوبی را انجام دهد تا بازیکنان زمان مناسب برای حضور در تیم ملی داشته باشند قطعا این برنامه به فدراسیون ارائه شده، حتما کی‌روش قصد داشته برنامه اختصاصی خارج از این داشته باشد که متوجه شد نظرش اشتباه از آب درآمده است.

وی افزود: کاملا مشخص است لغو اردو به دلیل نبودن 3 بازیکن نبوده است. جباری، نکونام، منتظری و به احتمال زیاد سیدجلال حسینی نمی‌توانند در این اردو شرکت کنند. از این پس می‌توانیم ملاحظه کنیم که برنامه‌ریزی فشرده لیگ عواقبی برای تیم‌ها داشته باشد، بعضی تیم‌هایی که بازی‌های کمی دارند باعث می‌شود که بازیکنانشان از شرایط آمادگی دور بمانند.

سرمربی سپاهان یادآور شد: بحث فشردگی لیگ را باید بر عهده مسئولان سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون قرار دهیم، معتقدم باید زمان تقویم فیفا مقرر شود. همچنین باید تلاش شود هدف مناسبی برای مسابقات دوستانه در نظر گرفته شود تا به مرحله دوم جام جهانی که سخت و دشوار است، دست یابیم. ایران در گروه سختی قرار دارد و کارش بسیار سخت است.

کرانچار در مورد اینکه چقدر شانس پیروزی مقابل پرسپولیس دارند، عنوان کرد: اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم شانس هر دو تیم مساوی است. برتری ما نسبت به پرسپولیس این است که شرایط مثبت‌تری داریم، دلیل این هم پیروزی‌های اخیر است. پرسپولیس پس از شکست مقابل گسترش و فولاد شرایطش پیچیده شده و این نتایج باعث شد از صدر جدول فاصله بگیرد همچنین مشکلات مالی و احتمال ترک یکی دو بازیکن شرایط این تیم را سخت کرده اما پرسپولیس همیشه بزرگ است، این مسائل در انگیزه ما نباید تاثیر بگذارد و مطمئن هستیم بازی سختی در پیش داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)