چیزی به نام اولتیماتوم در پرسپولیس وجود ندارد

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از بازي با صباي قم و اردوي دبي مي‌توانم به جرات بگويم تيم آماده و بدون مشكلي را در اختيار دارم.

زلاتكو كرانیکار در گفت‌وگو با خبرنگاران پيرامون ديدار تيم فوتبال پرسپوليس در هفته‌ي چهارم ليگ برتر مقابل صباي قم اظهار كرد: پيروزي كه در هفته‌ي گذشته مقابل پاس همدان داشتيم، انگيزه‌ي بازيكنان را بيشتر كرد و اعتماد به نفس آنها بسيار بالا رفته است. ما بايد كاري كنيم كه اين روند ادامه يابد. البته پس از بازي با صباي قم و اردوي دبي مي‌توانم به جرات بگويم تيم آماده و بدون مشكلي را در اختيار دارم.

وي افزود: تا جايي كه مي‌دانم صباي قم تيم قدرتمندي است و ما بايد مقابل آنها با احتياط بازي كنيم. پرسپوليس يك سري نقاط ضعف دارد كه در برابر استقلال اهواز بيشتر نمايان شد كه سعي كرديم در ديدار با پاس كمتر و اكنون مقابل صبا نيز تاحدود زيادي برطرف شود. ما بايد سعي كنيم بازيكنان صبا را به خوبي كنترل كنيم چرا كه مي‌دانيم با وجود آن كه اين مسابقه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود، آنها روي تيم ما فشار زيادي مي‌آورند.

وي گفت: در اين مسابقه شايد به لحاظ تركيب بازيكنان تغييراتي خواهيم داشت اما، سيستم تاكتيكي پرسپوليس به مانند بازي گذشته خواهد بود. يكي از نكات مثبت ما در اين مسابقه بازي كردن در برابر تماشاگران پرشمار پرسپوليس خواهد بود.

كرانیکار در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكلات مالي بازيكنان پرسپوليس كه باعث اختلاف بين آنها و باشگاه شده است در تمرينات‌شان تاثيرگذار است، گفت: از اين مشكلات هيچ اطلاعي ندارم و فكر مي‌كنم در حال حاضر همه چيز در پرسپوليس خوب است.

سرمربي پرسپوليس در ارزيابي‌اش از عملكرد كادر فني و سرمربي پرسپوليس طي سه هفته‌ي ابتدايي ليگ گفت: عملكرد خودم را در اين مدت مثبت ارزيابي مي‌كنم چرا كه در دو بازي اول ما شناخت كافي از تركيب تيم نداشتيم و ممكن بود اتفاقات پيش بيني نشده‌اي بيفتد و بهتر است كارنامه‌ي من از بازي با پاس شكل گيرد. بدون شك در آينده تيم بهتري را خواهم ساخت و اشتباهات پرسپوليس را به حداقل مي‌رسانم. من حتي پس از بازي با استقلال اهواز كه پرسپوليس از دو مسابقه دو امتياز گرفته بود، هيچ اولتيماتومي از مديريت باشگاه دريافت نكردم و اصلا چيزي به نام اولتيماتوم در تيم ما وجود ندارد و همه چيز خوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)