مرجع خبری پرسپولیس : کرانچار پس از شکست برابرپیکان: موافق نظر هواداران نیستم/ تیمی آماده را در دربی به میدان می فرستم

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در طول 90 دقیقه دیدار با پیکان توپ و میدان را در اختیار داشت، در مورد اعتراض هواداران پس از شکست در این دیدار گفت: موافق نظر آنها نیستم چرا که ما فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم اما مانند دیدارهای گذشته مشکل تمام کننده داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 2 بر یک جمعه شب تیمش برابر پیکان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: براساس آنالیزی که از هفت بازی گذشته پرسپولیس داشتیم تصمیم گرفتیم تغییراتی را در خط دفاعی و دروازه ایجاد کنیم که بر این اساس علیرضا حقیقی را جایگزین میثاق معمار زاده کردیم.

 

وی در مورد دلایل نیمکت نشینی معمارزاده ادامه داد: او در هفته گذشته از طریق رسانه‌ها تحت فشار بود و احساس کردیم که آمادگی لازم برای قرار گرفتن در دروازه را برای دیدار امروز ندارد

 

کرانچار سپس به بازی تیم پیکان اشاره کرد و گفت:

تصور می کنم آنها به جز تک موقعیتی که منجر به گل دوم آنها شد فرصت دیگری نداشتند چرا که اعتقاد دارم گل اول آنها پنالتی نبود و صحنه کاملا مشکوکی را شاهد بودیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به اعتقاد من پرسپولیس در این دیدار تیم برتر میدان بود و نبض بازی را در اختیار داشت اما مثل گذشته مشکل تمام کننده داشت و نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

وی در مورد عدم بازی محسن خلیلی گفت: این بازیکن سه هفته است از میادین فوتبال دور است و دوران آماده سازی را پشت سر می گذارد.

کرانچار با رد شایعه دخالت افرادی خارج از باشگاه در انتخاب ترکیب اصلی گفت: همانطور که قبلا هم گفتم من 22 بازیکن آماده دارم که بر اساس تمرینات هفته گذشته و شرایط تیم حریف 11 بازیکن اصلی را انتخاب می کنم و هیچ کسی در انتخاب ترکیب تیم من دخالت نمی کند.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که “هواداران انصاریفرد را مقصر این ناکامی‌ها می دانند شما چطور؟”، گفت : موافق نظر هواداران نیستم چرا که مدیرعامل باشگاه نیز تمام تلاش خود را کرده است. از هواداران می خواهم که صبور باشند و با صبر و حوصله فرصت بدهند تا ما در دیدارهای آینده روند بهتری را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: ما هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل فرصت داریم و می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

کرانچار با اشاره به جابه‌جایی‌هایی که در خط دفاعی انجام می دهد، گفت: هدف ما از این تغییرات به خاطر شناسایی بیشتر توانایی بازیکنان است که سعی می کنیم به یک ترکیب ایده‌آل دست پیدا کنیم.

زلاتکو کرانچار در پایان با بیان اینکه دیدار استقلال برابر ابومسلم را به خوبی آنالیز کرده است، گفت: استقلال تیم منسجم و قوی است اما ما این آمادگی را داریم که روز جمعه فوتبال خوب و زیبایی را برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)