سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: بر خلاف نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته‌های گذشته، هنوز این تیم را جزء مدعیان می‌دانم و برای آن احترام قائل هستم.

به گزارش تسنیم از اصفهان، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: اگرچه شاید تعداد گل‌های دریافت شده در این مسابقه، باعث شود که فکر کنید این مسابق آسان بود اما به نظر من اینگونه نبود و در نیمه نخست بازی به تیم استقلال موقعیت دادیم و عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم.

وی افزود: اگر استقلالی‌ها، از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند، شرایط ما بد می‌شد اما اینگونه نشد و در نهایت گل شریفی، آب سردی بر آتش تیم استقلال ریخته و باعث شد فشار ما کاهش یابد بنابراین ما در نیمه دوم خلاقیت داشته و به گل سوم نیز رسیدیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به دقایق پایانی بازی تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان تصریح کرد: ما در دقایق پایانی نیز موقعیت داشتیم اما بعد از آن به دلیل سرعت بازی، استقلال موقعیت‌هایی داشت که این مسئله باعث شد بد نیمه دوم را به پایان برسانیم اما با این حال بازیکنان ما حرفه‌ای‌گری کردند.

وی افزود: ما باید در بازی‌های آینده نهایت امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم از امتیازات آن استفاده کنیم اما هر بازی امتیازات خاص خودش را دارد و حال که ما به کورس قهرمانی با استقلال و فولاد بازگشتیم، باید مقابل پرسپولیس نیز نتیجه گرفته و با امتیاز به اصفهان بازگردیم تا از کورس عقب نمانیم.

کرانچار با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که مقابل پرسپولیس بازی با کیفیتی انجام دهیم، افزود: ما باید مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم زیرا مدعیان قهرمانی در هفته‌های آینده با یکدیگر بازی دارند و احتمال اشتباه آنها وجود دارد بنابراین اگر این اتفاق صورت گیرد، ما می‌توانیم امتیاز گرفته و بالاتر برویم.

وی درباره تشویق‌های هادی عقیلی در مسابقه امروز خاطرنشان کرد: ما به غیر از هادی عقیلی، احمدی، خلیل‌زاده، ابراهیمی و حاج‌صفی را نیز در تیم ملی داریم اما حال که هادی جریمه‌اش را برای اشتباهش پرداخته و معذرت‌خواهی نیز کرده، باید از اشتباه او چشم‌پوشی شود و او به تیم ملی بازگردد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: اگرچه پرسپولیس بعد از شکست مقابل گسترش‌فولاد مشکلات بسیاری پیدا کرد اما اگر این تیم مقابل فولاد در جام حذفی شکست بخورد، مشکلات آن ادامه پیدا کرده و ما می‌توانیم از این مسئله استفاده کنیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم ولی با این حال من پرسپولیس را از لیست مدعیان خارج نکرده‌ام زیرا صعود این تیم در جام حذفی می‌تواند به آنها انگیزه دهد و باعث شود که با این کار، تیم به کورس مدعیان بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)