سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: "کی روش" به دنبال بهانه برای ناکامی های تیم ملی است.

مهر،زلانکو کرانچار عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: جای تاسف است که سرمربی تیم ملی، لیگ ایران را تماشا نمی کند.

وی تاکید کرد: "کی روش" به جای تماشای بازی های تیم های استقلال و پرسپولیس باید تمامی بازی های لیگ برتر را بررسی و از نزدیک تماشا کند.

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه لیگ فوتبال ایران قوی و غیر قابل پیش بینی است، یادآور شد: اینگونه به نظر می رسد که سرمربی تیم ملی می خواهد با اینگونه صحبت ها ناکامی های اخیر تیم ملی را تحت پوشش قرار دهد.

کی روش باید ایران را به جام جهانی ببرد

کرانچار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هیچگونه بهانه ای برای ناکامی تیم ملی قابل قبول نیست، گفت: بهترین بازیکنان در اختیار "کی روش" قرار دارد و این مربی باید تیم ایران را به جام جهانی ببرد.

وی افزود: بازیکنان با کیفیت بالا از این لیگ خارج شده اند و اگر "کی روش" نمی تواند با این بازیکنان به درستی کار کند باید نظرات خود را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد: لیگ ایران با کیفیت و جذاب است و "کی روش" باید از اینکه تنها به بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس نگاه می کند نگران باشد زیرا بسیاری از استعداد ها را در ایران نخواهد دید.

کرانچار در خصوص بازی تیم سپاهان در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز نیز گفت: فجر تیمی با انگیزه و قدرتمند است که بازی در مقابل آنها مشکل آفرین است.

وی افزود: در خصوص بازی در زمین چمن مصنوعی گلایه نداریم زیرا تمرینات خود را بر روی چمن مصنوعی انجام داده ایم.

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان عصر فردا در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب به مصاف هم خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)