مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حتي اگر به النصر گل مي‌زديم و تا دقيقه 80 از اين تيم پيش مي‌افتاديم، داور كاري مي‌كرد كه ما بازنده شويم.

زلاتكو كرانچار پس از شكست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل النصر عنوان كرد: قبل از شروع مسابقه با النصر برايم مانند روز روشن بود كه شرايط جوي و داوري 100 درصد به زيان تيم ما خواهد بود. من اين پيش بيني را كردم و به بازيكنان پرسپوليس گفتم مقابل تحركات حريف و داور تمركز خود را از دست ندهند. متاسفانه داور همان طوري كه النصري‌ها دوست داشتند، قضاوت كرد.
وي ادامه داد: در اين تورنمنت به دنبال باخت يا پيروزي نبودم، بلكه اهداف ديگري را پيگيري مي‌كردم كه خوشبختانه به خواسته‌هايم دست يافتم.
اين مربي كروات درباره علت تغيير كامل مدافعان پرسپوليس در دو نيمه اظهار داشت: هواي امارات خيلي گرم است و من دوست نداشتم انرژي بازيكنانم به طور كامل از بين برود. به همين دليل در دو نيمه از وجود همه بازيكنان اسفاده كردم. در مسابقه بعدي ليگ برتر بايد در اصفهان با ذوب‌آهن ديدار كنيم و من براي عدم خستگي بازيكنان توان آنها را تقسيم كردم. در نيمه دوم نبي ا… باقري‌ها و شيث رضايي عملكرد خوبي در خط دفاعي داشتند و من از بازي آنها راضي هستم.
وي ادامه داد: داور بازي سعي كرد تمركز بازيكنان ما را بر هم بزند و در اين كار نيز موفق بود. در نيمه اول فشار زيادي روي تيم ما بود، اما در نيمه دوم از شدت فشار كاسته شد و ما از عملكرد بازيكنانم رضايت كامل دارم.
كرانچار در پاسخ به اين سئوال كه چرا بازيكنان پرسپوليس برابر النصر عصبي بودند، گفت: متاسفانه به دليل قضاوت بد داور در دقايق پاياني بازيكنان ما عصبي شده بودند و اين روند براي تيم ما خوب نيست. معتقدم اگر تا دقيقه 80 هم از تيم النصر پيش مي‌افتاديم، باز هم ما را بازنده مي‌كردند. به هر حال بازيكنان ما بايد بيش از اين روي اعصاب خود تسلط داشته باشند و شرايط را طوري كنترل كنند كه حتي اگر داور عمدا به زيان ما سوت زد، خودشان را كنترل كنند.

اين مربي درباره بازي دوستانه فردا شب پرسپوليس با الاهلي خاطرنشان كرد: براي آماده‌سازي كامل به امارات آمده‌ايم و انجام هر بازي دوستانه مي‌تواند براي ما مفيد باشد و بايد به خوبي از اين فرصت‌ها استفاده كنيم. باشگاه الاهلي امارات ارتباط خوبي با باشگاه پرسپوليس دارد و من براي بهتر شدن اين شرايط با بازي دوستانه با آنها موافقت كردم.
سرمربي پرسپوليس درباره انتخاب عليرضا حقيقي به عنوان پديده مسابقات اظهار داشت: حقيقي در هر 2 مسابقه پرسپوليس در تورنمنت النصر عملكرد خوبي از خود نشان داد. حالا پرسپوليس 2 دروازه‌بان خيلي خوب در اختيار دارد و انتخاب برايم دشوار شده است. تورنمنت دبي فرصت خوبي بود كه حقيقي خودش را نشان دهد و به نظرم اين دروازه‌بان جوان به خوبي خودش را نشان داد و نمره قبولي گرفت.
كرانچار يادآور شد: پس از بازگشت به تهران كار سختي دارم چون بازيكنان را 3 روز مانده به ديدار حساس با ذوب‌آهن بايد آماده كنم. هواداران مطمئن باشيد در هفته‌هاي بعدي ليگ برتر بازي‌هاي بهتري را پرسپوليس شاهد خواهند بود. من بايد از حضور پرشور هواداران ايراني در ورزشگاه آل‌مكتوم تشكر كنم. با ديدن اين همه هوادار شگفت‌زده شدم اگر چه داوران و مسئولان اماراتي كاري كردند كه تماشاگران ايراني نيز زير سئوال بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)