نشست مطبوعاتی سرمربی جدید پرسپولیس – بخش اول

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برنامه‌اي در ذهن دارم تا هواداران از فوتبال پرسپولبس لذت ببرند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، زلاتكو كرانيكار در نشست خبري امروز صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:

*از استقبال گرم خبرنگاران و هواداران تشكر مي‌كنم
از صميم قلب خوشحال هستم كه به ايران آمدم و جا دارد از خوشامد گويي هواداران و خبرنگاران تشكر كنم. فوتبال ايران در آسيا هميشه حرف هاي زيادي براي گفتن داشته است. من از فوتبال ايران اطلاعات زيادي پيدا كردم و سپس به اين كشور آمدم. مي‌دانم به باشگاهي آمدم كه بسيار بزرگ است و تاريخ فوتبال ايران را رقم زده است. دنبال اين هستم كه جايگاه قبلي اين تيم را برگردانم.

* هيات مديره، كميته فني و انصاري فرد به من اطمينان دادند
خوشحال هستم كه به من اطمينان شده است. هيات مديره، اعضاي باشگاه، كميته فني و انصاري فرد براي ماندن در پرسپوليس به من اطمينان دادند. قول مي‌دهم تجربه لازم را براي گرفتن نتايج مثبت در اختيار پرسپوليس بگذارم. وظيفه سنگيني دارم و بايد براي روزهاي سخت با كمك ديگران به موفقيت برسم.

* دستيار بزرگي به ايران مي‌آورم
با اهداف خاصي در كادر فني مي‌خواهم كارم را شروع كنم. تمام دستياران حال حاضر در كنارم هستند چون آنها براي پرسپوليس زحمت كشيده‌اند اما يك دستيار خوب را به ايران مي‌آورم كه بسياري از سال‌هاي خود را در كنار من بوده است و در فوتبال دنيا شناخته شده است. اين دستيار براي كمك به سايرين به ايران مي آيد او دروازه بان سابق تيم ملي يوگسلاوي بوده است و دستيار من در تيم ملي كرواسي است. توميسلاو ايكوويچ قطعا مي‌تواند به ما كمك كند.

* با كمك همكارانم عقب افتادگي را جبران مي‌كنيم
مي‌دانم كه دير كارم را با پرسپوليس شروع مي‌كنم اما اطمينان دارم با كمك دستيارانم و طي گزارشي هاي كه به من داده مي‌شود عقب افتادگي ها را جبران مي‌كنم. براي اين كار افكار جديدي دارم كه در پرسپوليس پياده خواهم كرد.

* فعلا برنامه كوتاه مدت دارم
در فكرم برنامه هاي متفاوتي براي موفقيت پرسپوليس دارم. در مرحله اول برنامه ام كوتاه مدت است و آشنايي اوليه با تيم فوتبال پرسپوليس تا بتوانيم بازي تهاجمي را در دستور كار پرسپوليس قرار دهيم. البته اين كار را حرفه‌اي انجام خواهيم داد.

* مي دانم انتظارات هواداران پرسپوليس بالا است
براي آمدن به ايران با همكاران زيادي مشورت كردم آنها دو مورد ضروري را به من تاكيد كردند يكي اينكه هواداران پرسپوليس فقط برد مي‌خواهند و ديگري اينكه انتظارات از من بالا است و بايد مردم را هميشه راضي نگه دارم. به همين دليل برنامه هايي دارم كه هواداراني كه وارد ورزشگاه مي‌شوند از فوتبال پرسپوليس لذت ببرند و سعي مي كنم براي رسيدن به اين اهداف در كارهاي تيمي بهترين عملكرد را داشته باشيم. در اين راه نيز نياز به كمك هواداران مسئولان باشگاه و بازيكنان دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)