مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس با کسب اولین برد این یتم پس از چهارباخت درهفته پنجم گفت: چهار شكست پياپي برايمان جهنمي شده بود كه خدا را شاكرم توانستيم از اين جهنم خارج شويم.

رضا كردي اظهاركرد: پرسپوليس در دو بازي قبلي‌اش نيز خيلي خوب ظاهر شده بود اما در لحظه‌هاي آخر برد را با باخت عوض مي‌كرديم. اين پيروزي نشان دهنده پيشرفت تيم است و بازيكنان فعل خواستن را صرف كردند.

وي در ادامه افزود: به بازيكنانم گفته‌ام كه اگر با برنامه ادامه دهيم،‌قهرمان نيم فصل دوم ليگ مي‌شويم. البته با آن‌ها صحبت مي‌كنم كه پس از چهار باخت، اين برد مغرورشان نكند تا بتوانيم در دو بازي آينده كه در تهران خواهيم داشت، 6 امتياز كسب كنيم، چون اين دو بازي نسبت به بازي‌هاي قبلي راحت‌تر خواهد بود.

كردي با اشاره به اين كه منتظر پرسپوليس هجومي پس از تعطيلات باشيد ، تصريح كرد: پس از اتمام هفته هفتم و در زماني كه تيم ملي به مسابقه جايزه بزرگ برزيل مي‌رود، روي كارهاي تاكتيكي،‌شروع مجددها و دفاع كردن كار مي‌كنيم و كاري مي‌كنيم تا پاي هواداران به ورزشگاه باز شود.

وي ادامه داد: حضور رويانيان در اين بازي برايمان بركت داشت و باعث شد روحيه بازيكنانم بالا رود.

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش كه در هفته‌هاي قبلي مشكل پرسپوليس كجا بود، تشريح كرد: بازيكنان پرسپوليس از بهترين‌هاي ليگ هستند و تيم از لحاظ فني هيچ مشكلي نداشت. تنها به دليل اينكه پس از جدا شد چند نفر و دير بسته شدن تيم ، بازيكنان نگران بودند و از لحاظ روحي افت كرده بودند. من نيز فقط روي بحث روحي و رواني آن‌ها كار كردم و خوشحالم كه به خودباوري رسيدند.

كردي در پايان با اشاره به اينكه از مديريت جديد انتظار حمايت از فوتسال پرسپوليس دارد تاكيد كرد: جايگاه فوتسال پرسپولس بسيار رفيع‌تر از اين است. اميدوارم كه آقاي رويانيان با تصميمات به جا كاري كند كه تيم فوتسال به روزهاي اوج خود برسد.البته از وي درخواست جلسه خصوصي كردم تا به اتفاق حسين شمس خواسته‌هايمان را طرح كنيم كه اميدوارم هرچه زودتر اين جلسه برگزار شود.

 

 

 

سرمربي تيم ملي فوتسال: بازيكنان پرسپوليس خوبند، اما مثل‌ آن‌ها در تيم ملي زيادند

سرمربي تيم ملي فوتسال پس از تماشاي بازي دو تيم پرسپوليس و فيروز صفه در مورد انتخاب جديد براي اردوي تيم ملي عنوان كرد: پرسپوليس بازيكنان خوب زيادي دارد، اما سطح آن‌ها مثل بازيكنان فعلي تيم ملي است و مثل آن‌ها در تيم زياد است.

علي صانعي اظهار كرد: ‌در حال حاضر زمان براي اضافه كردن بازيكن نداريم و شانزدهم بايد 4 نفر اصلي را براي گرند پري برزيل معرفي كنم.

اگر خدا بخواهد در اردوهاي بعدي از بازيكناني مثل بهروز جعفري از پرسپوليس نيز دعوت مي‌كنيم.

وي در ادامه افزود: هفته دوم اردوي تيم ملي 18 بازيكن و بدون اصغر حسن زاده از شنبه عصر آغاز مي‌شود و با پيگيري در صبح و عصر يك‌شنبه، دوشنبه صبح به پايان مي‌رسد تا بازيكنان خودشان را براي هفته ششم ليگ آماده كنند. همين روند تا هفته هفتم ادامه مي‌يابد و پس از اتمام بازي‌هاي اين هفته، ليست اصلي را معرفي مي‌كنم تا در تاريخ بيست و دومم مهرماه راهي برزيل شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)