مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های اخیر خوراکچی گفت: مربی خوب از بیکاری در خانه کاموا می بافد ولی در روزنامه‌ها دنبال تیم نمی گردد.

 

رضا کردی در خصوص تساوی روز گذشته تیمش برابر شهرداری ساوه گفت: اول از همه از محمود خوراکچی تشکر می‌کنم به خاطر زمانی که در ثانیه‌های پایانی بازی گرفت و بعد از این تایم، ما پنج نفره کردیم و باخت‌مان را با تساوی تغییر دادیم.

آنها تا 30 ثانیه پایانی از ما پیش بودند ولی با کار خوراکچی این فرصت به ما داده شد که بازی را مساوی کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما مشکل فنی ندارد. وقتی در نیمه اول چهار تا پنج موقعیت خوب را از دست می‌دهیم فقط به خاطر استرس بازیکنان است. بازیکن می‌گوید آنقدر استرس دارم که اصلا توپ را نمی‌بینم و همه این‌ها نشات گرفته از مشکلات تیم است.

این مربی فوتسال با اشاره به مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: جا دارد از رویانیان و زارع تشکر کنم که به فکر ما هستند. زارع روز سه‌شنبه ما را خواست و با هم در مورد مسائل تیم صحبت کردیم. می‌دانیم که فوتسال برای باشگاه اهمیت دارد و رویانیان شب و روز به دنبال تامین بودجه مورد نیاز است. متاسفانه هواداران این چیزها را نمی‌دانند و فقط نتایج را می‌بینند. آنها نمی‌دانند که در پایان هفته هفتم لیگ، هنوز بچه‌های ما ریالی دریافت نکرده‌اند و حتی لباس و وسایل ورزشی هم از باشگاه نگرفته‌اند. وقتی تیم ساوه با گرمکن‌ها و پوشش متحدالشکل از اتوبوس پیاده شد، ما پیش از بازی 3 بر صفر از حریف‌مان عقب افتادیم.

کردی گفت: با همه این شرایط باز هم در پایان لیگ 90 ما جایگاه شایسته‌ای را به خود اختصاص خواهیم داد. با وجودی که هفته گذشته از بازیکنان تیمم انتقاد کردم اما می‌دانم که آنها شرایط سختی دارند.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس در پاسخ به انتقادات هفته گذشته محمود خوراکچی مبنی بر اعتراض به سپردن مسئولیت فنی سرخ‌پوشان به این مربی گفت: اگر کسی واقعا مربی باشد، می‌داند که انتخاب‌ها براساس کارنامه  افراد، میزان تاثیرگذاری و تحصیلات است. اگر کسی مربی باشد، از بیکاری در خانه‌اش کاموا می‌بافد اما در روزنامه‌ها دنبال تیم نمی‌گردد. همان‌طور که من هم در خانه‌ام نشستم و حبیب کاشانی درب خانه‌ام را زد و پیشنهاد کار داد، گرچه از قطر و تیم‌های لیگ یکی هم پیشنهاد داشتم. مردم این چیزها را می‌فهمند. پس بهتر است در روزنامه‌ها جاروجنجال به پا نکنند.

کردی افزود: خوراکچی می‌گوید از چندین تیم پیشنهاد دارد، یکی فیروزصفه که پیشنهاد رسمی مطرح نکرده و گسترش‌فولاد که مستقیما با او حرف نزده‌اند. همین آقای خوراکچی تیم گسترش‌فولاد را به این روز انداخته، من کاملا جریان رفتن او به تبریز را می‌دانم اما دوست ندارم در مورد همکارم که پیشکسوت‌تر از من هم هست، این حرف‌ها را مطرح کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)