کمک‌داوری که از سوی کمیته انضباطی به مدت 6 ماه از حضور در فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است، در واکنش به این رای گفت: فقط خدا را شکر می‌کنم که در این پرونده از نظر مالی مبرا هستم و حرف‌هایم را بعدا می‌زنم.

کرمانشاهی در واکنش به رای کمیته انضباطی و محرومیت 6 ماهه‌اش در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: درباره این ماجرا فقط خدا را شکر می‌کنم که در این پرونده از نظر مالی مبرا بودم و نه در بحث رشوه شرکت داشتم، نه پولی گرفته‌ام و نه به کسی پول دادم.

وی ادامه داد: می‌خواهم از حسین عسگری، مسعود عنایت و فریدون اصفهانیان صمیمانه تشکر کنم که در این مدت هر زمان با آنها تماس گرفتم پاسخگو بودند و درد دل‌های من را شنیدند. درباره این پرونده و مواردی که در آن بررسی شد، صحبت‌هایی دارم که در فرصت مناسب آن‌ها را به اطلاع مردم می‌رسانم.

به گزارش ایسنا کرمانشاهی به دلیل آنچه کمیته انضباطی " ایجاد رابطه غیر قانونی و خارج از عرف و مقررات فوتبال از طریق پذیرش درخواست منوچهر بادیه جهت تمهید مقدمات توافق غیر قانونی برای تطمیع داور" خوانده، 6 ماه از حضور در کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم و به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه محکوم شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)