پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی باید در پرسپولیس بماند، چون او مال این تیم بوده و پرسپولیسی است.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: ابتدا به هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه تبریک می‌گویم. پرسپولیس بعد از باخت به سپاهان در لیگ برتر، کم نیاورد، بازی به بازی بهتر شد و تمام بازی‌های خودش را برد. در نهایت هم توانست جام حذفی را که کمتر کسی فکر می‌کرد در آن قهرمان شود را بالای سر ببرد. چون استقلال نتوانسته بود در لیگ برتر قهرمان شود، دنبال کسب جام بود، اما پرسپولیس باز هم توانست جامی دیگر برای هوادارانش به ارمغان بیاورد. فصلی فوق‌العاده که دوگانه را بردند و کاری کردند هواداران تا سال دیگر سرشان بالا باشد. حالا پس از قهرمانی در ایران باید تمرکزشان برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل استقلال عنوان کرد: پرسپولیس در دیداری مهم مقابل رقیب دیرینه خود باهوش بازی کرد و با اینکه ۲ بر یک پیروز شد، می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند. پرسپولیس قبلاً هم با یک فوروارد مقابل استقلال در لیگ برتر بازی کرد و برنده شد، چون هافبک‌های توانمندی دارد. اگر گل‌محمدی با ۲ مهاجم بازی کند باید یک هافبک خودش را بازی ندهند، او تمام جوانب و فکرها را کرد که به بهترین شکل از هافبک‌هایش در خط حمله استفاده کند. مهدی ترابی گل زد، موقعیت درست کرد و بسیار تهاجمی و رو به جلو بود. این گونه نیست که با یک فوروارد بازی کردن نشانگر محتاط بودن باشد. بازی با استقلال دیداری حساس است که بازیکنان خوب زیادی دارد و مثل سایر بازی‌ها نیست. پرسپولیس نباید بی‌مهابا بازی می‌کرد که به خوبی اینکار را انجام داد.

*بازیکنان پرسپولیس بعد از مساوی، در وقت اضافه هم خیلی باهوش بودند

کارشناس فوتبال اضافه کرد: به جز ۱۵ دقیقه ابتدای نیمه دوم طبیعی بود که استقلال برای جبران گل خورده تلاش کند، پرسپولیس هم از یک گل خودش به بهترین شکل محافظت کرد. بعد از اینکه استقلال تعویض‌های خودش را انجام داد و بازیکنان سر زنش را وارد بازی کرد، باز هم پرسپولیس روند و جریان بازی را از استقلال گرفت. وسط آنها خالی شد و خیلی راحت بازیکنان پرسپولیس به هم پاس می‌دادند. در لحظات آخر پرسپولیس روی یک اتفاق و ضربه ایستگاهی گل خورد، ولی مهم این بود که بعد از مساوی هم در وقت اضافه نفرات پرسپولیس خیلی باهوش بودند و در دقیقه ۱۱۵ به گل رسیدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه سرمربی‌ استقلال تیمش را از کار انداخت، تصریح کرد: ساپینتو باز طبق معمول جنجال راه انداخت، بی‌ادبی و بی‌احترامی کرد. به نظرم سرمربی استقلال باعث باخت استقلال شد، وقتی سرمربی جنجال و حاشیه ایجاد می‌کند بازیکنانش هم تمرکزشان را از دست می‌دهند.

*یحیی در ایران فقط پرسپولیس را انتخاب می‌کند

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه برای سال آینده ثبات مدیریتی و تیمی پرسپولیس حفظ شود، خاطرنشان کرد: یحیی گل‌محمدی باید در پرسپولیس بماند، چون او مال این تیم بوده و پرسپولیسی است. یحیی در ایران فقط پرسپولیس را انتخاب می‌کند. این فصل دو مقام خوب گرفت، متوجه است که رقابت‌های لیگ قهرمانان سخت‌تر از لیگ برتر است و باید تیمش را تقویت کند. تمام بازیکنان در دفاع و هافبک خوب هستند و باید مهاجم خوب جذب شود تا بتوانند در آسیا عرض‌اندام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)