پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی و درویش سال گذشته نیز نشان دادند کارشان را در قبل از آغاز مسابقات با آرامش ادامه می‌دهند تا در نهایت فصل خوبی برای پرسپولیس بسازند.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو میزان، با اشاره به اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات آرامش دارد، اظهار داشت: پرسپولیس با آرامش کارها را برای آغاز مسابقات فصل آینده پیگیری می‌کند و مطمئناً باز هم به بهترین شکل خود را آماده ورود به رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد. یحیی گل‌محمدی و رضا درویش کار خودشان را بلد هستند و سال گذشته نیز نشان دادند کارشان را در قبل از آغاز مسابقات با آرامش ادامه می‌دهند تا در نهایت فصل خوبی برای پرسپولیس بسازند. با اینکه این تیم امسال سال سختی را پیش‌رو دارد باید باشگاه بدون استرس و توجه نکردن به حواشی همچنان به رشد و پیشرفت تیمی خودش در حد مسابقات آسیایی برسد و نتایج خوبی را برای شادی هوادارانش رقم بزند.

وی در مورد اینکه باید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته باشد، عنوان کرد: هر تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان شرکت کند باید ۷ بازیکن خارجی بگیرد و پرسپولیس هم باید بهترین بازیکنان خارجی را جذب کند تا از حریفانش عقب نیفتد. همچنین حتماً باید بازیکنان مدنظر گل‌محمدی در تمام خطوط جذب شوند و ضمناً شرایط را برای آوردن بازیکنان خارجی فراهم کنند. اگر قرار باشد خارجی‌های بی‌کیفیت وارد پرسپولیس شوند بهتر است از نفرات جوانتر تیم پایه در تیم اصلی استفاده شود تا بدین ترتیب بازیکنان جوان برای سال‌های آینده به درد پرسپولیس بخورند.

*پرسپولیس باید از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کند

کارشناس فوتبال اضافه کرد: پرسپولیس باید چند بازیکن خارجی تاپ را وارد تیمش کند، چون یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و از حیثیت فوتبال‌مان دفاع کند. پرسپولیس چندین سال است که قهرمان ایران است و باید امسال کارش را به خوبی انجام بدهد تا قهرمان آسیا شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط که تیم‌های عربستانی خریدهای نجومی انجام می‌دهند پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا مدعی قهرمانی باشد، تصریح کرد: با اینکه مدت‌هاست از فوتبال آسیا عقب‌ افتادیم و هم اکنون نیز چند سالی است که فقط داریم درجا می‌زنیم، اگر بازیکنان مدنظر گل‌محمدی در پست‌هایی که به آنها احتیاج دارد توسط باشگاه جذب شود نقاط ضعف تیم پوشش پیدا می‌کند و می‌توانیم مقابل تیم‌های عربستانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

*چرا نباید فوتبالیست ۲۰ میلیارد تومان بگیرد؟

کرمانی‌مقدم در خصوص وضع قانون سقف بودجه باشگاه‌ها در فوتبال ایران تاکید کرد: فدراسیون فوتبال قوانینی را تعیین می‌کند، اما چند بار این قانون سقف قرارداد‌ها را روی باشگاه‌ها امتحان کردند ولی هیچگاه جواب نداد. هیچ کدام از باشگاه‌ها این قوانین من درآوردی را رعایت نمی‌کنند و به خاطر اینکه بتوانند بازیکن مدنظرشان را جذب کنند و قهرمان لیگ شوند، پول بیشتری به بازیکنان می‌دهند. اگر قرار باشد قانون درست اجرا شود و در حد حرف نباشد باید نظارت روی باشگاه‌ها باشد، چون مسئولین باشگاه‌ها پس از گذشت این همه سال راه‌های فرار از قانون را به خوبی بلد هستند و کسی جلودارشان نیست.

وی درباره اینکه فوتبالیست باید بهترین قرارداد‌ را داشته باشد، خاطرنشان کرد: چرا نباید فوتبالیست ۲۰ میلیارد تومان بگیرد؟ آنها برای حضور در یک مسابقه روز و شب تمرین می‌کنند تا با بدنی آماده در رقابت‌ها حاضر شوند. اگر تیمی از ایران بخواهد در لیگ قهرمانان آسیا عرض اندام کند باید بازیکنانش در حد حرفه‌ای تمرین کنند تا کمبودی در مقابل حریفان نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)