پیشکسوت پرسپولیس معتقد است: بازیکنان پرسپولیس بدون این که حقشان را دریافت کرده باشند با جان و دل و بدون حاشیه بازی می‌کنند که جای تشکر دارد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: پرسپولیس سال گذشته نیز با وجود این که از صدر جدول فاصله گرفته بود اما بدون حاشیه و سر و صدا پیش رفت و توانست قهرمان لیگ شود، امسال هم شاید خیلی از رقیبانش در حاشیه باشند اما پرسپولیس چراغ خاموش حرکت می‌کند و تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. تصور می‌کنم همانند سال گذشته پرسپولیس تمام بازی‌ها را می‌برد و به سمت قهرمانی پیش می‌رود.

وی گفت: سبکی که پرسپولیس بازی می‌کند همانند سبک یحیی گل محمدی است تنها با این تفاوت که از جلو پرس می‌کند و کمی جلوتر پیش می‌رود و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. به ویژه در بازی با گل گهر عملکرد پرسپولیس برای کسب 3 امتیاز بازی واقعا راضی کننده بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست و من امید زیادی دارم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقاط ضعف پرسپولیس افزود: پرسپولیس نقطه ضعف خاصی ندارد و شرایطش رو به پیشرفت است. البته در خط جلو هنوز کمبود بازیکن دارد و عیسی آل کثیر به تنهایی نمی‌تواند خط جلو را پوشش دهد. زمانی که بازیکن ببیند رقابتی وجود ندارد و کسی در نیمکت نیست با خیال راحت بازی می‌کند اما زمانی که احساس کند رقیبی دارد باانگیزه‌تر و بهتر بازی می‌کند. عیسی ال کثیر چند بازی است که چون رقیب ندارد افت کرده و خوب بازی نمی‌کند.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که استقلال دوباره امتیاز از دست می‌دهد و شانس صدرنشینی استقلال کم است. البته پرسپولیس هم شاید امتیاز از دست بدهد اما با روند موفقیت‌آمیزی که پرسپولیس در پیش گرفته شانس قهرمانی آن بیشتر از سایر تیم‌هاست.

وی در پایان افزود: به عنوان یک پیشکسوت از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم زیرا با وجود این که هنوز حق بازیکنان پرسپولیس داده نشده اما بدون حاشیه و سرو صدا و با جان و دل بازی می‌کنند، یک پرسپولیسی اصیل یعنی این و باید از بازیکنان تشکر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)