پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وضعیت کنونی قیمت دلار در ایران، پرسپولیس کار سختی را برای جذب بازیکن باکیفیت خارجی خواهد داشت.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه همیشه در فصل نقل و انتقالات حاشیه‌های زیادی به وجود می‌آید، اظهار داشت: تا موقعی که فصل نقل و انتقالات تمام نشود حواشی پیرامون رفتن بازیکنان به تیم‌های مختلف ادامه دارد. در یکی از همین موارد چند روزی همه سرگرم علیرضا بیرانوند بودند که به چه تیمی خواهد رفت، نهایتاً همه چیز تغییر کرد و او در پرسپولیس ماند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس باید در چه خطوطی بازیکن جذب کند، عنوان کرد: تا الان هم پرسپولیس شهاب زاهدی را در خط حمله و مسعود ریگی را در میانه میدان به خدمت گرفته‌ است، ولی باید در پست هافبک نفوذی و یک بازیکن بازی‌ساز به تیم اضافه شوند. سعید عزت‌اللهی بازیکن رو به جلویی است و می‌تواند به درد تیم بخورد. پرسپولیس در کناره‌ها هم مشکل دارد که قطعاً یحیی گل‌محمدی به فکر پوشش و رفع ایراد در این نقطه هم خواهد بود.

*پرسپولیس باید بهتر از سال قبل بازیکن بگیرد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس باید بهتر از سال قبل بازیکن بگیرد، تصریح کرد: پرسپولیس امسال در سه جام (لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی) شرکت می‌کند و باید تیم قدرتمندی را راهی این مسابقات کند تا نتیجه بگیرد. بر همین اساس باید ابتدا بازیکنان فصل قبل حفظ و بازیکنان درخواستی کادر فنی جذب شوند. همچنین هر تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان شرکت کند باید ۷ بازیکن خارجی بگیرد و پرسپولیس هم باید بهترین بازیکنان خارجی را جذب کند تا از حریفانش عقب نماند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس به منظور شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: با وضعیت کنونی قیمت دلار، پرسپولیس کار سختی برای جذب بازیکن باکیفیت خارجی خواهد داشت. پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و هر باشگاهی می‌تواند ۷ بازیکن خارجی بگیرد و به طور حتم با این وضعیت کشورمان، باید دولت به کمک نماینده فوتبال ایران بیایید تا در رقابت‌های آسیایی عملکرد شایسته‌ای داشته باشد، وگرنه مجبور است امسال هم از نفرات داخلی استفاده کند.

*قوانین من درآوردی فدراسیون فوتبال هیچگاه جواب نمی‌دهد

کرمانی‌مقدم در خصوص وضعیت قانون سقف بودجه باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال قوانینی را تعیین می‌کند که ضمانت اجرایی ندارد. قبلاً چندین بار دیگر هم این قانون سقف قرارداد‌ها را امتحان کردند، ولی هیچگاه جواب نداد. هیچ کدام از باشگاه‌ها این قوانین من درآوردی را رعایت نمی‌کنند. به خاطر اینکه بتوانند بازیکن مدنظرشان را جذب کنند و قهرمان لیگ شوند، پول بیشتری به بازیکنان می‌دهند. اگر قرار باشد قانون درست اجرا شود و در حد حرف نباشد باید نظارت روی باشگاه‌ها باشد، چون مسئولین باشگاه‌ها پس از گذشت این همه سال راه‌های فرار از قانون را به خوبی بلد هستند و کسی جلودارشان نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)