پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شهرآورد بازی متفاوتی است و اینکه گفته می‌شود سرخپوشان برای دیدار برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی انگیزه‌ ندارند، صحت ندارد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایرنا، درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس در چند بازی آخر خیلی خوب نتیجه نگرفته و بازیکنان خیلی برای لیگ انگیزه نداشتند اما شرایط دربی فرق می‌کند و پرسپولیس قطعا برای پیروزی به زمین می‌رود.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس ممکن است در روز بازی با استقلال مثل چند بازی آخر لیگ بی‌انگیزه باشد، گفت: مگر می‌شود پرسپولیسی‌ها در دربی انگیزه نداشته باشند؟! مسئله دربی با تمام بازی‌ها فرق دارد. مطمئنم تیم با تمام قوا به زمین رفته و می‌تواند با تاکتیک خوب استقلال را شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برگزاری دربی بدون حضور تماشاگران عنوان کرد: واقعا شکل جالبی ندارد. اینکه دربی بدون تماشاگر باشد اصلا قابل هضم نیست و خود بازیکنان هم مسلما از این مسئله رنج می برند، اما به خاطر رعایت مسائل بهداشتی این اتفاق باید رخ می‌داد.

کرمانی مقدم درباره جدایی احتمالی چند بازیکن از پرسپولیس و اینکه آیا در صورت جدایی برای آنها جایگزینی وجود دارد یا خیر؟ گفت: به نظرم کسی از پرسپولیس جدا نمی‌شود؛ همه باید افتخار کنند که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشند. حس خودم این است که بازیکنان فعلی پرسپولیس در ایران در تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید برای هر بازیکنی که از پرسپولیس جدا شود جایگزین وجود دارد. مگر در این چند سال بازیکنان زیادی از پرسپولیس جدا نشدند؟ چه اتفاقی رخ داد؟ یک بازیکن دیگر جای آنها آمد و برای پرسپولیس بازی کرد. خیلی نباید در این خصوص نگرانی وجود داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)