پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم که در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان سرخ‌پوشان به این راحتی بتوانند مقابل میزبان خود به برتری برسند.

مرتضی کرمانی مقدم، در خصوص پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: اینکه پرسپولیس پس از چندین سال در اصفهان توانست سپاهان را شکست بدهد کار بزرگی انجام داد که واقعاً خوشحال شدم. فکر نمی‌کردم پرسپولیس اینقدر راحت بتواند مقابل سپاهان به برتری برسد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس کم اشتباه ظاهر شدند و از موقعیت‌های به دست آمده هم به خوبی استفاده کردند. آنها در این بازی فرصت‌سوزی نداشتند و توانستند به یک پیروزی خوب دست یابند. معمولاً به علت اینکه بازیکنان انرژی زیادی را در دربی از خود به نمایش می‌گذارند توانی برای مقابله با حریف بعد از دربی ندارند اما در این بازی بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب ظاهر شدند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد گلزنی مهدی طارمی گفت: خیلی خوشحالم شدم که طارمی توانست در این دیدار گلزنی کند و از لحاظ روحی و روانی شرایطش بهبود یابد. او هم‌اکنون می‌تواند برای رسیدن به آقای گلی تلاش کند چرا که شرایطش نسبت به گذشته بهتر شده است.

کرمانی‌مقدم در مورد تعطیلی لیگ تأکید کرد: وقفه‌های به وجود آمده در مسابقات بسیار بد است. این موضوع باعث می‌شود تیم‌هایی که خوب کار می‌کنند روند روبه رشدشان متوقف شود. به هر حال در طرف مقابل هم تیم ملی را داریم که باید در مسابقات شرکت کند و کسی نمی‌تواند چیزی بگوید اما ای کاش تعطیلات لیگ کمتر بود.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چه تیمی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شود، گفت: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم رقابت اصلی بین این تیم و تراکتورسازی باشد. پرسپولیس باید در تطعیلات شرایط خود را حفظ کند تا پس از شروع مجدد مسابقات نیز بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)