پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بدون شک در این 6 هفته پایانی لیگ برتر رفتن سرمربی پرسپولیس هیچ کمکی به این تیم نخواهد کرد.

مرتضی کرمانی‌مقدم پس از تساوی 2 بر 2 راه‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اخراج در دقایق ابتدایی خود به خود تیم ما عقب‌نشینی کرد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد قطعاً بهتر می‌شدیم، ما باهوش بازی کردیم اما طبق معمول اشتباه داوری باعث شد که نتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من این تیم وضعیت خوبی ندارد تماشاگران باید این فصل را گذشت کنند چون هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرد. در حال حاضر هم رفتن حمید درخشان سودی ندارد و هر کس دیگری هم بیاید در 6 بازی نمی‌تواند کاری کند.

مربی راه‌آهن در خصوص قهر سوشا مکانی عنوان کرد: زمان ما این طور نبود اصلاً پیش نمی‌آمد که پروین بخواهد کسی را تنبیه کند فکر می‌کنم درخشان باید محکم‌تر برخورد کند حتی اگر به آن بازیکن احتیاج داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص سکوهای خالی ورزشگاه‌های آزادی گفت: این فوتبال دیگر هیچ لذتی ندارد مردم هم فوتبال زده شده‌اند به قول فرهاد کاظمی باید از ریشه درست شود و این کار با آمدن فوتبالی‌ها و رفتن غیرفوتبالی‌ها درست می‌شود.

کرمانی مقدم در خصوص داوری عنوان کرد: دو پنالتی را برای راه‌آهن نگرفتند و از پنالتی که برای پرسپولیس گرفتند تماشاگران هم خنده‌شان گرفت و گفتند داور می‌خواهد بازی را در بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)