پرسپولیس نیوز :پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل نیاز به تقویت جدی دارد.

مرتضی کرمانی مقدم درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه پرسپولیس در این مسابقات اظهار داشت:پرسپولیس در گروه بسیار سختی است.تیم های عربی بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند و همیشه در این مسابقات عالی ظاهر می شوند. به نظر من پرسپولیس باید تقویت شود و با رد کردن اوکراینی ها، بازیکنان طراز اول بگیرند. دست برانکو  به جز 11 نفر اصلی خالی است.

وی ادامه داد: شما هم نگاه کنید اگر سیدجلال حسینی مصدوم شود چه کسی جای او را پر می کند؟ یا اگر طارمی نباشد مهاجم جایگزین داریم؟ همه اینها مشکل است فکر می کنم با درایت برانکو در نیم فصل برطرف شود.پرسپولیس در نیم فصل نیاز به تقویت جدی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه دوست دارد بازی با نماینده عربستانی ها در کدام زمین برگزار شود تصریح کرد: هر زمینی باشد فرقی نمی کند چون ایرانی ها همه جا هستند و برای تشویق می آیند من همیشه دوست دارم عرب ها را با اختلاف ببریم چون از لحاظ سیاسی و فوتبالی خیلی از آنها جلوتر هستیم.

وی درباره گلی که سال 70 در نیمه نهایی جام در جام باشگاههای آسیا به الهلال زده بود گفت: من عاشق گل زدن به عرب ها بودم. آن موقع الهلال خیلی قوی و خطرناک بود. ما اصلا فکر نمی کردیم بتوانیم دروازه این تیم را باز کنیم.در بازی رفت بدون گل مساوی شدیم و در آزادی یک بر صفر به پیروزی رسیدیم.در بازی برگشت آنها 10 نفره شده بودند وفقط دفاع می کردند.گلی که زدم هنوز بهترین خاطره ورزشی ام محسوب می شود و کل ایران من را به یاد آن گل می شناسند.

کرمانی مقدم در پایان درباره اینکه آیا با حضور دوباره فرهاد کاظمی در لیگ برتر با وی همکاری خواهد کرد یا خیر گفت: آقا فرهاد تازه به ماشین سازی رفته است و  هرچه خدا بخواهد همان می شود. من همیشه دوست داشتم با آقا فرهاد همکاری کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)