پیشکسوت پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند یک بار دیگر ثابت کرد دروازه‌بان خوب ۵۰ درصد یک تیم است البته نباید از بازی خوب خرید هلندی پرسپولیس هم آسان بگذریم.

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم و بازیکن اسبق پرسپولیس درباره پیروزی دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فکر می‌کنم صحبت هایی که در ابتدای فصل انجام دادم حالا به واقعیت تبدیل شده است. من پیش بینی کرده بودم که این پرسپولیس بازی به بازی و هفته به هفته بهتر می‌شود. نمی‌شد روی مسابقات هفته های اول زیاد حساب باز کرد و انتظار چندانی داشت.

وی ادامه داد: این موضوع در رابطه با لوکادیا هم به چشم آمد. این بازیکن که هفته قبل به میدان رفته بود نشان داد بازی به بازی روی فرم می‌آید. او خیلی خوب خودش را بین مدافعان حریف جای می‌داد و توانست با یک موقعیت سنجی دقیق گل مهمی برای پرسپولیس بزند. مطمئنم لوکا هفته به هفته از این هم بهتر می‌شود.

بازیکنان قدیمی پرسپولیس وی افزود: شکرخدا دست یحیی برای جابجا کردن بازیکنان پر است و حالا با اضافه شدن این مهاجم شرایط در خط حمله هم از قبل بهتر می‌شود.

کرمانی مقدم درباره عملکرد کلی تیم پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود اما باید انصافاً بگوییم که صنعت نفت برای گرفتن مساوی به تهران نیامده بود، بلکه فوتبال زیبایی ارائه می‌کرد. آنها در دقایقی پرسپولیس را هم تحت فشار گذاشتند اما با توجه به حضور مدافعان باتجربه، پرسپولیس گل نخورد.

وی با اشاره به سیو جانانه دروازه بان پرسپولیس گفت: در لحظه‌ای که بازیکن صنعت نفت آبادان توپ را به سمت بیرانوند شوت کرد فقط یک گلر با تجربه مثل علیرضا می‌توانست توپ را با صورت دفع کند. خیلی مهم است یک تیم دروازه بان خوبی داشته باشد. از قدیم می‌گویند دروازه بان خوب ۵۰ درصد یک تیم است. مطمئنم اگر پرسپولیس در آن دقیقه گل می‌خورد تیم زیر فشار زیادی قرار می‌گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: بازی در نیمه دوم تقریباً پایاپای بود و صنعت نفت میخواست گل خورده را جبران کند اما من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس کمی‌زودتر از دقیقه ۸۰ به گل دوم می‌رسید می‌توانست گل‌های سوم و چهارم را هم بزند. اما با این همه این برد نتیجه خیلی خوبی بود و کمک کرد تا پرسپولیس با این سه امتیاز خودش را به صدر جدول برساند. سپاهان هم که باخت بنابراین این صدرنشینی مبارک بانوان.

کرمانی مقدم در پایان در خصوص حضور بانوان در استادیوم آزادی گفت: اتفاق خیلی خوبی که در این دیدار رخ داد حضور بانوان بود. ای کاش این اتفاق سالها پیش رخ می‌داد. چون دیدیم که در حاشیه بازی پرسپولیس و بازی قبلی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. امیدوارم در آینده شرایط به شکلی فرق ‌کند که خانواده‌ها بتوانند با یکدیگر و یک جا بنشینند و بازی را درون استادیوم تماشا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)