پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عنایتی خودش استقلالی است و در ۲ بازی توانست ۴ امتیاز به استقلال هدیه دهد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باری خوبی را مشاهده کردیم علی‌الخصوص از جانب بازیکنان پرسپولیس که در ۱۵ دقیقه ابتدایی صاحب چند موقعیت برای رسیدن به گل شدند. اگر این‌اتفاق رخ می‌داد تیم‌ هوادار هم جلوتر می‌آمد و این امکان را برای بازیکنان پرسپولیس فراهم می‌کرد تا بتوانند به گل‌های بیشتری هم برسند، اما چه فایده این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: متأسفانه دروازه‌بان تیم حریف هر توپی می‌گرفت خودش را روی زمین می‌انداخت تا از این طریق وقت کشی کند. واقعاً اتلاف وقت از سوی بازیکنان هوادار از کیفیت بازی کاسته بود، اما به هر حال سیستمی است که شاید خود عنایتی هم علاقه‌ای به انجام آن نداشته باشد، اما مشخص بود برای استقلال بازی می‌کردند. بالاخره عنایتی خودش استقلالی است و در ۲ بازی توانست ۴ امتیاز به استقلال هدیه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اکنون با این تساوی کار برای پرسپولیس سخت‌تر از قبل شد و چه بسا امکان دارد در صورت برتری استقلال اختلاف امتیازی دو تیم به ۸ امتیاز هم برسد. اگر می‌بردیم امید داشتیم تا بتوانیم در هفته‌های پایانی برای جام تلاش کنیم، اما الان رسیدن به استقلال واقعاً سخت شده است.

کرمانی مقدم گفت: تعویض‌های‌ گل‌محمدی خوب بود، اما استنباط من این است به جای عبدی باید تمیروف را از بازی خارج می‌کرد زیرا عبدی از شم‌ گلزنی بالاتری نسبت به مهاجم ازبکستانی برخوردار است و می‌توانست بیشتر کمک حال تیم باشد. از نظر من تمیروف گلزن نیست و تنها شاخصه خوب او دویدن زیاد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند، اما واقعاً تیم حریف دفاعی بازی می‌کرد و تنها چشم به استفاده از ضد حملات دوخته بود. البته ما از تیم خودمان بیشتر انتظار داشتیم تا بازی را ببرد، اما این اتفاق رخ نداد. الان هم امید هواداران به نتیجه نگرفتن استقلال در بازی فرداست تا همچنان برای رسیدن به جام قهرمانی شانس داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)