پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در طول تاریخ نشان داده است تیمی نیست که به فرد متکی باشد و با جدایی بازیکنانش با مشکل روبرو شود.

مرتضی کرمانی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به نمایش فوق العاده تیم ملی فوتبال برابر عراق اظهار داشت: تیم ملی با نمایش خوبی که مقابل عراق از خود نشان داد توانست با سه گل پیروزی قاطعی را به دست آورد تا مشخص شود شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است.

او افزود: ایران در این دیدار نسبت به بازی قبل عملکرد متفاوتی را داشت و با شروع طوفانی و با اعتماد به نفس بالایی که در تیم موج می زد، همه چیز را برای ارائه یک بازی خوب مهیا کرد به گونه ای که عراق اصلا حرفی برای گفتن نداشت. در این بازی عراق به هیچ وجه حریف ضعیفی نبود بلکه تیم ما خیلی خوب کار کرد.

پیشکسوت فوتبال با تاکید بر ارنج خوب تیم ملی در این دیدار تصریح کرد: حضور آزمون و جابجایی هایی که در این بازی در مقایسه با دیدار برابر سوریه رخ داد، به ما کمک کرد که پیروزی قاطعی را در این بازی به دست بیاوریم. ضمن اینکه برخلاف بازی اول مان، اصلا حریف را دست کم نگرفته بودیم و در نهایت توانستیم پیروزی خوبی را به دست بیاوریم.

کرمانی ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی به ویژه شخص اسکوچیچ در پیروزی و موفقیت‌های اخیر تیم ملی خاطرنشان کرد: ابتدای حضور اسکوچیچ هجمه هایی علیه او اتفاق افتاد و برخی او را از نظر جایگاه مربیگری پایین تر از کی روش می دانستند در صورتی که این نظریه اصلا درست نبوده و نیست. اسکوچیچ سال ها در باشگاه های مختلفی در ایران تجربه مربیگری داشته و در تمام تیم هایی که او در ایران کار کرده، نشان داده از نظر فنی مربی خوبی است و به اصول حرفه ای اشراف کامل دارد. او در باشگاه های ایرانی که مربیگری کرد، فوتبال رو به جلو و خوبی را به نمایش گذاشت در صورتی که همه ما شاهد بودیم که تیم ملی ما در زمان کی روش روی کارهای دفاعی تمرکز داشت و اکثر بازی های تیم ملی یا مساوی می شد و یا با حداقل برتری گل برای ما به پایان می رسید اما تیم ملی با اسکوچیچ بازی رونده ای را از خود به نمایش می گذارد و من شخصا از فوتبال تیم ملی با این سبک و سیاق لذت می برم.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در آستانه دیدار سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جدایی چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار در فصل نقل و انتقالات مهمترین اتفاق اخیر برای این تیم محسوب می شود اما پرسپولیس در طول تاریخ نشان داده تیمی نیست که به فرد متکی باشد و با جدایی بازیکنانش با مشکل روبرو شود. این اتفاق باز هم برای پرسپولیس رخ می دهد و این تیم می تواند با استفاده از داشته های قبلی اش و نیروهایی که به تازگی به خدمت گرفته است، در ادامه مسیر بهترین نتایج را کسب کند. البته ای کاش تا قبل از اعزام تیم به تاجیکستان شرایطی فراهم می آمد تا تیم با برگزاری چند بازی دوستانه و تدارکاتی به هماهنگی بیشتری دست پیدا می کرد و با شرایط ایده آل تری برای ادامه مسیرش در آسیا آماده می شد.

کرمانی درمورد شرایط خط حمله پرسپولیس برای فصل پیش روی تاکید کرد: خط حمله پرسپولیس در مقایسه با نیم فصل دوم فصل فوتبال گذشته، شهریار مغانلو را در اختیار ندارد و به جای آن حامد پاکدل که مهاجمی سرعتی و گلزن خوبی است را به خدمت گرفته که امیدوارم در پرسپولیس روند خوبی را پشت سر بگذارد. این در حالی است که انگیزه مهاجمی مثل عبدی، تجربه مهدی ترابی و وحید امیری در فاز تهاجمی می تواند کارساز شود. این در شرایطی است که ما عیسی را در اختیار داریم که نشان داده مهاجم فرصت طلبی است. در هر صورت با توجه به اینکه در این فصل علاوه بر لیگ و جام حذفی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را پیش روی داریم باید با دست پر برابر حریفان ظاهر شویم و اگر بتوانیم مهاجم دیگری را نیز جذب کنیم، خیال مان از بابت گلزنی راحت راحت خواهد شد.

او در پایان ضمن عرض تسلیت به خاطر فوت عباس انصاری‌فرد به اهالی فوتبال و خانواده او، تصریح کرد: از شنیدن این خبر شوکه شدم. متاسف هستم که او را از دست داده ایم. ضمن تسلیت مجدد به محمدحسن و خانواده انصاری فرد برای مدیرعامل اسبق پرسپولیس طلب آرامش و مغفرت را دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)