پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهرمانی برای تیم پرسپولیس در ایران تکراری شده و این تیم باید جام قهرمانی در آسیا را نشانه بگیرد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر پیکان که منجر به پنجمین قهرمانی متوالی این تیم شد، اظهار داشت: پرسپولیس با برنامه خوبی این دیدار را آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید و توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد. گل زودهنگام کمک بزرگی برای ثبت این پیروزی بود چرا که شاید اگر کار به نیمه دوم می کشید گل زدن به پیکان سخت می شد.

او در ادامه تاکید کرد: در نیمه دوم برتری ۲ بر ۰ پرسپولیس به این تیم کمک کرد که زیاد به آب و آتش نزند و بازی را مدیریت کند و در نهایت پیروزی ارزشمندی را به دست آورده و بدون هیچ حرف و حدیثی جام را به ارمغان آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص هجمه‌های زیادی که این تیم در مسیر قهرمانی روبروی خود می‌دید، تصریح کرد: فشارها و سنگ اندازی های زیادی به وجود آمد تا این تیم از مسیر خود دور شود اما غیرت بچه ها، درایت کادر فنی، حمایت مدیریت و پشتیبانی هواداران و پیشکسوتان دست به دست هم داد که این تیم بدون لغزش این راه را ادامه داده و رکورد تاریخی را در فوتبال ایران رقم برند. حالا دیگر قهرمانی برای تیم پرسپولیس در ایران تکراری شده و این تیم باید جام قهرمانی در آسیا را نشانه بگیرد.

کرمانی مقدم ادامه داد: اصلی ترین موضوعی که به این تیم کمک کرد که این اتفاق خوب را رقم بزند همدلی و اتحادی بود که مجموعه پرسپولیس برابر مشکلات داشتند. شاید اگر هر یک از تیم های دیگر لیگ با نیمی از مشکلات پرسپولیس روبرو می شدند نمی توانستند در مسیر قهرمانی به خوبی حرکت کنند اما حرفه ای گری پرسپولیسی ها در مقابل مشکلات مالی و هجمه هایی که کل لیگ برای آنها ایجاد کرده بود باعث شد تیم گل محمدی بدون توجه به مشکلات تا روز آخر برای به دست آوردن این قهرمانی در زمین فوتبال بجنگد و مثل خیلی از رقبا بازی را به بیرون از زمین فوتبال نکشاند.

او درمورد بهترین‌های پرسپولیس در این فصل گفت: وقتی تیمی در زمین به نتایج درخشان دست پیدا می کند مجموعه ای از بهترین ها را در اختیار دارد. این نفرات از ترکیب اصلی شروع می شود و حتی تدارکات زحمتکش هم در آن دخیل هستند. این موضوع در مورد پرسپولیس هم صدق می کند و این تیم با مجموعه ای از بهترین ها به قهرمانی رسید اما اگر بخواهم از بازیکنی نام ببرم به نظر من سیدجلال حسینی با تجربه و رهبری منحصر به فردش در این تیم یکی از بهترین های پرسپولیس بود و مهدی عبدی هم نشان داد که می تواند سال های سال در ترکیب اصلی این تیم خوش بدرخشد.

کرمانی مقدم گفت: میلیون ها نفر جمعه شب تا صبح از قهرمانی پرسپولیس شاد بودند و برای دقایقی هم که شده مشکلات شان را با این شادی ویژه فراموش کردند. در این شادی عمومی جای مهرداد میناوند، علی انصاریان، هادی نوروزی و حمید جاسمیان خیلی خالی بود. خدا رحمت شان کند، اگر در بین ما بودند آنها نیز حسابی از این موفقیت پرسپولیس خوشحال می شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)