مرجع خبری پرسپولیس : پيشکسوت تيم پرسپوليس درباره صحبت هاي اخير مايلي کهن اظهار داشت: با صحبت هاي اخير مايلي کهن ذهن ها معطوف اين موضوع مي شود که وي خواهان صندلي استيلي است.

کرماني مقدم گفت: آقای مایلی کهن پیشکسوت فوتبال ايران است اما اصلا از کار ایشان خوشم نیامد، مخصوصا وقتی که این آقا لباس آورده بود تا در تمرینات پرسپولیس لخت شود و تیم را تمرین دهد و در کارهای کادر فنی دخالت كند. اگر خود ایشان در کادر فنی پرسپولیس بود و یک نفر همین کارها را انجام می داد چه كار مي كرد؟

وی افزود: مایلی کهن آمده بود تا سرمربی پرسپولیس شود. ايشان بايد با استفاده از تجاربش به استیلی کمک می کرد نه اینکه به تیم ضربه بزند و یا دنبال این باشد که تیم را به هم بریزد متاسفانه ایشان کمکي به پرسپولیس نكرد.

کرماني مقدم افزود: مايلي کهن با هدف کمک به تيم در باشگاه مشغول به فعاليت شده و باشگاه به منظور اينکه مايلي مي تواند به استيلي کمک کند تا با همياري يکديگر تيم را از بحران خارج شود وي را در سمت مدير فني پرسپوليس قرار داد.

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: متاسفانه مايلي کهن به جاي کمک به باشگاه با مطرح کردن صحبتهايي که لزوم بيان شدن نداشت به تيم بحران زده پرسپوليس لطمه ي بيشتري زد و به حاشيه هاي اطراف اين تيم دامن زد.

کرماني مقدم خاطرنشان کرد: همانطور که مدير فني در فوتبال دنيا وجود ندارد و اين سمت فقط مخصوص ايران است اين مسئله که مدير فني بدون هماهنگي و با سرمربي تيم،‌ سرزمين برود  و بازيکنان را تمرين دهد امري نادر است که مي توان گفت اين مسئله هم فقط در فوتبال ايران اتفاق مي افتد.

وي ادامه داد: با وجود حضور استيلي تمرين دادن وظيفه ي وي و جزء مسئوليت هاي سرمربي تيم مي باشد و رفتار مايلي کهن غير حرفه اي بوده است و دخالت در کار سرمربي تيم است.

کرماني مقدم افزود: اين تيم نياز به آرامش و حمايت دارد و هميشه در رسانه ها و در محافل ورزش صحبت از فرصت دادن به مربيان جوان مي شود ولي متاسفانه زماني که يک مربي جوان هدايت يک تيم را برعهده مي گيرد به جاي حمايت دنبال فرصت مستقيم تا مربي جوان را از ميدان خارج کنيم.

وي تصريح کرد: بايد از استيلي حمايت شود تا عملکرد خوبي در پرسپوليس داشته باشد و اجازه دهند وي به کارش در اين تيم بزرگ ادامه دهد و با چند شکست و مساوي از تيم کنارش نگذاريم.

 

کرماني مقدم ادامه داد: از آن جايي که حضور مايلي کهن در باشگاه هيچ کمکي به حل مشکلات اخير پرسپوليس نکرد وي با سکوتش و مطرح نکردن مسائل ديگر کمک مهمي به آرامش تيم مي کند و مايلي کهن بايد تا زماني که پرسپوليس از حاشيه ها دور مي شود اظهار نظر و صحبتي انجام ندهد.

وي افزود: با قبول استعفاي مايلي کهن از سوي مسئولان باشگاه و با جدايي وي از پرسپوليس ،‌هواداران مي توانند اميدوار باشند که آرامش به پرسپوليس باز گردد و همان تيمي شود که از ابتداي فصل انتظارش را داشتند.

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: تيم پرسپوليس در اين فصل نسبت به سال گذشته از ابزارها و شرايط بهتري برخوردار است و اگر حاشيه هاي از تيم کم شود پرسپوليس به دوران اوجش باز مي گردد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)