مرتضی کرمانی مقدم مهاجم پیشین پرسپولیس در واکنش به مصاحبه اخیر مورایس گفت: من همین جا به آقای مورایس می‌گویم، جام حذفی هم به پرسپولیس خواهد رسید.

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان، در پرتغال هم نمی‌تواند پرسپولیس را فراموش کند! سرمربی پرتغالی در مصاحبه با نشریه «رکورد» پرتغال در خصوص مسائل مختلف کار در فوتبال ایران حرف زد.

اما شاید مهم ترین بخش از صحبت‌های ژوزه مورایس جایی بود که در مورد ریکاردو ساپینتو حرف زد و گفت: ما این فرصت را داشتیم که با هم باشیم، با هم شام بخوریم و برای هم بهترین آرزوها را داشته باشیم. به ساپینتو گفتم دوست دارم اگر من در لیگ ایران قهرمان نشدم، تو به این عنوان برسی. متاسفانه هیچکدام از ما قهرمان نشدیم ولی استقلال هنوز می‌تواند به فینال جام حذفی برسد. امیدوارم او موفق شود و به عنوان قهرمانی برسد.

انتشار این مصاحبه در ایران واکنش منفی هواداران پرسپولیس و حتی پیشکسوتان را به دنبال داشت. یکی از این پیشکسوتان مرتضی کرمانی مقدم ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ بود که گفت: من چند روز پیش و بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور، مصاحبه ساپینتو را دیدم. او با عصبانیت و ناراحتی گفته بود به تیمی که شایسته قهرمانی نیست، تبریک نمی‌گوید! نمی‌دانم منظورش از شایستگی چه بوده است؟ تیمی که دربی را برده، رقیبان را در خانه خودشان شکست داده و بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد پرسپولیس بوده است.

وی ادامه داد: نه باشگاه پرسپولیس و نه هواداران منتظر تبریک سرمربی استقلال نبودند اما مصاحبه جدید سرمربی سپاهان خیلی چیزها را ثابت کرد. ژوزه مورایس دوست دارد استقلال قهرمان جام حذفی شود و در ظاهر این حرف به خاطر هموطنش ساپینتو بوده اما مشخص است ناراحتی از جای دیگری است. من همین جا به آقای مورایس می‌گویم، جام حذفی هم به پرسپولیس خواهد رسید.

مرتضی کرمانی مقدم افزود: مطمئن هستم این دو سرمربی پرتغالی به دید شکست‌هایی که مقابل یحیی گل محمدی داشتند و از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ برتر از دست او و پرسپولیس باراحت هستند. این مصاحبه‌ها هم از سر ناراحتی و عصبانیت است. البته به نظر من سپاهان و استقلال هم تیم‌های خوبی بودند و رقیبانی قابل احترام اما در نهایت حریف پرسپولیس نشدند و این طبیعت فوتبال است. در انگلیس هم منچسترسیتی و آرسنال رقابت شدیدی داشتند که در نهایت عنوان قهرمانی به تیم گواردیولا رسید. در لیگ برتر خودمان هم انصافا شاهد فصل جذابی بودیم که تیم پرسپولیس با شایستگی به قهرمانی رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص بازی حذفی مقابل تیم هوادار نیز گفت: بازی بدون تماشاگر واقعا جذابیت این دیدار را کم می‌کند اما به نظر می‌رسد سازمان لیگ و فدراسیون برای جلوگیری از حواشی احتمالی، چنین تصمیمی‌گرفته باشند. به هر حال من معتقدم برای تیم خوب و قوی پرسپولیس فرقی نمی‌کند درچه ورزشگاهی با چه تعداد تماشاگری بازی کند. هر جایی و در هر ورزشگاهی این مسابقه انجام شود شک نکنید برنده آن تیم پرسپولیس خواهد بود چون این تیم می‌خواهد دبل کند و قهرمان جام حذفی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)