بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: زمانی که تیمی در یک نیمه بازی کام‌بک می‌زند، شایستگی‌اش را برای قهرمانی نشان می‌دهد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در بازی برابر استقلال خوزستان و اینکه وضعیت این تیم را از نظر قهرمانی چگونه می‌بینید؟ خاطرنشان کرد: پرسپولیس با کام‌بکی که برابر تیم استقلال خوزستان انجام داد شایستگی خود را برای قهرمانی ثابت کرد. البته در نیمه دوم پرسپولیس با تعویض‌های خوبی که داشت به بازی سرعت داد و این تعویض‌ها تاثیرگذار بود، هر چند معتقدم پرسپولیس نباید در نیمه اول ۳ گل می‌خورد و این یک ضعف است که باید در ۲ بازی باقی مانده این ضعف را برطرف کند. پرسپولیس بازی سختی را برابر شمس آذر دارد، اگر بتواند این بازی را ببرد صد درصد قهرمان لیگ خواهد شد.

وی افزود: البته تیم مس رفسنجان نیز از زمانی که کادر فنی آن تغییر کرده تیم یک‌دست و بسیار خوبی شده و شکست این تیم نیز به راحتی امکان‌پذیر نیست اما برد این تیم به دلیل این که بازی در آزادی برگزار می‌شود، راحت‌تر از شمس آذر است.

کرمانی مقدم همچنین با اشاره به بازی پیکان و استقلال تصریح کرد: پیکان تیم جوان و جنگنده‌ای است و این احتمال وجود دارد که استقلال نتواند برابر این تیم ۳ امتیاز لازم را کسب کند اگر چنین اتفاقی رخ دهد شک نکنیدکه پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد و هیچ ضعفی ندارد. زمانی که چنین تیمی در نیمه اول برابر استقلال خوزستان ۳ گل عقب می‌افتد و نیمه دوم ۴ گل وارد دروازه حریف می‌کند نشان می‌دهد که تیم بزرگی است و هیچ ضعفی ندارد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید که پرسپولیس امسال قهرمان لیگ است و استقلال هم برابر پیکان امتیاز می‌دهد. استقلال برابر نساجی تمام تمرکزش روی داوری بود و بازی خودش را فراموش کرده بود و به همین خاطر تصور می‌کنم پیکان هم می‌تواند استقلال را بگیرد. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی سختی را این هفته دارند و هر تیمی که کمتر اشتباه کند شانس قهرمانی خود را افزایش خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)