خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایط موجود باید از یحیی گل محمدی حمایت کرد.

مرتضی کرمانی مقدم در مورد دربی اصفهان که فردا برگزار می شود، گفت:‌ بازی حساسی در پیش داریم. این مسابقه همانند تمامی دیدارها 3 امتیازی است. سپاهان هم مثل ما به کسب 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارد. تیم های فرهاد کاظمی چه صدر جدول و چه در انتهای جدول باشند همیشه هجومی بازی می کنند و در این دیدار نیز از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده و حساسیت های خاص خودش را داشته است. ما تمام تلاشمان را می کنیم در این دیدار به پیروزی برسیم چرا که به امتیاز آن نیاز داریم.

مربی تیم ذوب آهن در مورد اینکه فکر می کند با این شرایط ذوب آهن بتواند در لیگ برتر باقی بماند، عنوان کرد:  شک نکنید که تیم ما در لیگ برتر می ماند. در این مدت با بازی هایی که انجام دادیم مشخص شده که ذوب آهن شرایط بسیار خوبی دارد در ادامه با نتایجی که می گیریم روز به روز بالاتر خواهیم آمد.

کرمانی مقدم در پاسخ به این سوال که چرا ذوب آهن در امر گلزنی خوب عمل نمی کند: اظهار داشت: روی این مشکل کار می کنیم تا هرچه زودتر برطرف شود. بازیکنان ما توپ را تا پشت هجده به خوبی می آوردند اما در زدن ضربات آخر ضعیف عمل می کنند. آقای کاظمی به خوبی این مشکل را می داند و به زودی می بینید که این موضوع نیز حل می شود.

وی در مورد انتقاداتی که به زمین فولادشهر می شود، گفت: زمین ما نسبت به قبل شرایط خوبی ندارد. در این شرایط چاره ای نداریم و باید با این موضوع کنار بیائیم. با توجه به این که دو تیم در این زمین بازی می کنند چمن دچار آسیب می شود. البته ما در این زمین خوب بازی می کنیم و گاهی بازیکنانمان حدود 20 پاس هم به یکدیگر می دهند اما تیم های دیگر برایشان بازی در این شرایط سخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نتایج اخیر این تیم گفت:‌ پرسپولیس این روزها نتایج خوبی کسب می کند. بازیکنان همان نفرات سابق هستند اما یحیی توانسته تیم را از لحاظ روحی متحول کند. همبستگی بازیکنان بسیار بیشتر شده و تیم عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی در مورد اینکه برخی پیشکسوتان در این شرایط از گل محمدی انتقاد می کنند، خاطر نشان کرد: در این شرایط فکر نمی کنم این صحبت ها صحیح باشد. باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کرد نه اینکه با صحبت ها تیم را تخریب کرد. پرسپولیس این روز ها نتایج خوبی گرفته و باید به گل محمدی اجازه دهیم کارش را بدون مشکل جلو ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)