خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کفاشیان باید خودش تصمیم بگیرد نه اینکه هرچه سرمربی تیم ملی بگوید قبول کند.

مرتضی کرمانی مقدم در مورد تساوی 2 بر 2 مقابل پیکان گفت: بازی سختی بود. هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند. نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و اگر دقت می کردیم می توانستیم با اختلاف 4 گل به رختکن برویم. نیمه دوم تا 20 دقیقه پایانی در اختیار ما بود اما بعد از آن به دلیل اینکه جلو بودیم خود به خود تیم عقب نشینی کرد و پیکان بهتر از ما نشان داد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم را تازه در اختیار گرفتیم نتیجه بدی نبود و در هفته های آینده سعی می کنیم این نتیجه را جبران کنیم.

مربی تیم ذوب آهن در مورد عدم برگزاری جام حذفی اظهار داشت: هیچ جای دنیا این اتفاق نمی افتد. فقط در ایران به این شکل است. مگر می شود یک مربی بگوید این کار انجام شود یا نه؟ فدراسیون و کفاشیان باید خودشان تصمیم بگیرند نه اینکه هر چی سرمربی تیم ملی بگوید. این تصمیم یکی از اشتباهات بزرگ فوتبال ایران است.

کرمانی مقدم بازیکن سال های گذشته پرسپولیس در مورد مشکل دایی و رویانیان گفت: این کار ها خیلی بچه‌گانه است و اصلا نباید این صحبت ها مطرح می شد که حالا بخواهند این دو را آشتی بدهند.

وی در مورد علی کریمی و کنار گذاشته شدن او از پرسپولیس تأکید کرد: علی کریمی برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و باید به تیم بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)