پرسپولیس نیوز : بازیکن جدید تیم پرسپولیس گفت:‌ اگر به اردوی تیم ملی جوانان در چین بروم بعد از این اردو در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کنم اما اگر به چین نروم به زودی در تمرینات تیم جدیدم حاضر خواهم شد.

رضا کرملاچعب، در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز از مسئولان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند که بتوانم به تیم بزرگی مثل پرسپولیس بپیوندم. این افتخاری برای من بود که در این سن جوانی بتوانم به بزرگ ترین و محبوب‌ترین باشگاه آسیا اضافه شوم و مطمئن باشید از فرصتی که به من داده شده نهایت استفاده را خواهم برد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید آنقدر تلاش و تمرین می‌کنم که آقای برانکو و مسئولان باشگاه را از جذب من پشیمان نشوند. من به پرسپولیس آمدم تا بتوانم مهره مؤثری برای این تیم باشم چرا که قصد دارم سال‌ها در این تیم بزرگ بازی کنم و از پرسپولیس به تیم ملی برسم. مطمئن باشید قدر فرصتی که گیرم آمده را می‌دانم.

کرملاچعب در مورد اینکه از چه زمانی در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد، افزود: در وهله اول باید وضعیتم با تیم ملی جوانان مشخص شود چرا که باید ببینم در این اردو حاضر خواهم بود یا نه. اگر به چین نروم قطعا در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد اما اگر راهی چین شوم که طبیعتا بعد از این اردو به تمرینات اضافه می‌شوم. از طرف دیگر طی امروز یا فردا هم باید قراردادم را با پرسپولیس در هیأت فوتبال ثبت کنم.

بازیکن جدید تیم پرسپولیس در پایان اظهار داشت: می‌دانم بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار بسیار سختی است اما من در همه دوران فوتبالم زحمت کشیدم و به سختی به اینجایی که هستم توانستم دست پیدا کنم. مطمئنا در پرسپولیس بیشتر از همیشه تمرین خواهم کرد تا هم رضایت کادر فنی را جلب کنم و هم اینکه بتوانم بازیکن مورد علاقه هواداران شوم. با عقد قرارداد 5 ساله با پرسپولیس علاقه خودم را به این تیم نشان دادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)