پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و از فرصتی که به من داده شده، نهایت استفاده را ببرم و از پرسپولیس به تیم ملی برسم.

رضا کرملاچعب در رابطه با حضورش در پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این تیم افتخار محسوب می‌شود. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و خوشحالم که این افتخار نصیبم شد تا با پرسپولیس قرارداد ببندم.

وی افزود: همانطور که گفتم پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است، من هم به این تیم آمده‌ام تا چندین سال در خدمت این باشگاه باشم که اگر این افتخار نصیبم شد، سال‌ها پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و برای این تیم موثر باشم.

کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تصریح کرد: من هدف‌های بزرگی در سر دارم و ابتدا می‌خواهم از پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم و تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم به کار بگیرم.

مهاجم جوان پرسپولیس در رابطه با رقابت با بازیکنان خط حمله این تیم برای ترکیب اصلی گفت: مهاجمان بزرگی در این تیم حضور دارند اما من هم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به بهترین نحو در تمرینات ظاهر شوم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و در صورت نیاز و با صلاحدید کادر فنی به ترکیب اصلی برسم و بهترین عملکرد را برای پرسپولیس داشته باشم تا برای این تیم مفید عمل کنم.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است و من هم سعی می‌کنم از فرصتی که به دست خواهم آورد، بهترین استفاده را کنم تا برای سرخپوشان مفید باشم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)