سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت:کی از بزرگ ترین تیم های آسیا را شکست دادیم.

 فرشاد کرمی در خاتمه دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال تیم خیلی بزرگی است. خوشحالیم که این تیم را شکست دادیم. این مسابقه برای یادبود شهدای دانشجو برگزار شد. آن ها بودند که جان خود را فدا کردند و امروز باعث آرامش ما در مملکتمان شدند.

وی در این باره که با آمادگی کامل به مصاف استقلال آمده بودند، اذعان داشت: ما برای این مسابقه دو روز تمرین داشتیم البته اردوهایی داریم که هر سه چهار هفته یک بار برگزار می شود. زیرا تلاشمان این است که تمام استعدادها را در کل ایران بررسی کنیم و بهترین ها را انتخاب کنیم. ما سعی کردیم تمام شهرستان ها را ببینیم و فقط به تهران نگاه نکنیم. امروز هم یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا را شکست دادیم و می توانیم با همین برنامه ریزی در چین تایپه نتایج قابل قبولی در مسابقه دانشجویان کسب کنیم.

کرمی در خاتمه درباره بازیکنان لیگ برتری مثل شهباززاده که می توانند در مسابقات دانشجویان حضور یابند گفت: هنوز فرصت این را پیدا نکرده ایم که از نفراتی چون شهباززاده استفاده کنیم. امیدوارم در یونیورسیاد بعد از شهباززاده استفاده کنیم. نزدیک مسابقات شویم از وی دعوت می کنیم تا ان شاء الله به ما کمک کند. عالیشاه، طارمی و چند بازیکن دیگر هم از نفراتی هستند که می توانند به ما کمک کنند. اگر آن ها در تیم دانشجویان حضور یابند می توانیم تیم خوبی را رهسپار مسابقات چین تایپه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)